עיריית בני-ברק נכללות בדירוג החברות המובילות במשק לשנת 2016, במסגרת דירוג גלובס 100 DUN'S של קבוצת "דן אנד ברדסטריט ישראל" והעיתון הכלכלי "גלובס"- כך נמסר, בימים אלו, לעירייה מטעם הנהלת פרוייקט הדירוג של "דן אנד ברדסטריט" ו"גלובס"

במכתב הנהלת החברה להרב חנוך זייברט, ראש העיר נכתב, כי הקבוצה פועלת לגיבוש סולם ערכי לחברות בתחום ההזדמנויות העסקיות, ומשום כך, השתלבות עיריית בני-ברק, בדירוג גלובס 100 DUN'S מעידה על השתייכות לגופים מובילים ומצליחים במשק, ומהווה חותם של איכות לה ולמנהליה. בנוסף לכך, חותם זה הוא הוכחה לאיתנות, מובילות ומצויינות ומהווה כלי אסטרטגי המסייע לחשיפה כלכלית ולהרחבת ההזדמנויות העסקיות של החברות הכלולות בדירוג מול לקוחות, ספקים ומשקיעים.

בדברי ההסבר למיקום בדירוג בעולם הכלכלי נקבע, כי הוא מבוסס על השיפורים הגדולים במצבה הכספי, כיום, של העירייה, האיזון הכספי, השינויים הבולטים בגביית ארנונה ותהליכי השדרוג הכלכלי של העירייה, והיא אף דורגה מטעם חברת דירוג האשראי S&P מעלות, בדירוג ILAA+, הנחשב לגבוה, ודומה לדירוגן של עיריות הידועות במצבן הכספי האיתן.

כפי שהודגש בניתוח חברת דירוג האשראי מעלות, הגורמים לביצועים התקציביים החזקים של העירייה הינם סיומם המוצלח של תהליכי הבראה פיננסית, הן בהעמקת הגביה בעיר והן בהקמת שורה ארוכה של מגדלי משרדים בני עשרות קומות שנבנו במתחם ה-B.B.C שבצפון העיר ומגדלים שנמצאים בשלבי בניה או הקמה קרובה, וכל זאת לעומת מוסכים ומפעלים קטנים שהיו במקום זה בעבר.

עד כה הוקמו בצפון העיר שישה מגדלי משרדים ועסקים- ב.ס.ר 2 - 34 קומות, ב.ס.ר 3 – 35 קומות, ב.ס.ר 4- 42 קומות (בשלבי סיום), קונקורד אפריקה-ישראל- 21 קומות, ויטאואר – 21 קומות, צ'מפיון (אלייד)- 40 קומות, ובשלבי בניה: הכשרת הישוב – 60 קומות והשני בגודלו בארץ ומגדלים נוספים. במסגרת דברי ההסבר לדירוג העירייה מצויין, כי אחת הסיבות המרכזיות לאכלוסם המהיר של מגדלי המשרדים, בני עשרות הקומות כל אחד, והמשך בניית מגדלים נוספים, נובעת מהיות המתחם במרכז הארץ ובקשר תחבורתי מעולה אל הדרום והצפון, ותחילת בניית "הרכבת הקלה", שתעבור בסמיכות למתחם המגדלים.

בנוסף לתכניות הבינוי שכבר יושמו, בחלקן הניכר, נמצאת על סדר-היום תכנית מתאר למתחם משרדים ומסחר ענק, משותפת לעירייה ולרשות מקרקעי ישראל, באזור שמתחם גבולותיו: בצפון- נחל הירקון, במערב- רחוב מבצע קדש, בדרום- דרך ששת הימים, במזרח- כביש גהה.