החברה פיתחה רשת סינון נוזלים מפלסטיק המאפשרת סינון נוזלים ללא פציעה או לכלוך ובצורה נוחה יותר חברת הסטרטאפ DryCan שהוקמה על ידי גל ארגמן ומתן קוך, פיתחה "רשת" חד פעמית לסינון נוזלים אשר נמצאת Built In בתוך הפחית.

הסטרטאפ DryCan מציג את החידוש הבא בעולם קופסאות השימורים
הסטרטאפ DryCan מציג את החידוש הבא בעולם קופסאות השימורים

הפתרון מתבסס על מעין "דיסקית" מחוררת המוכנסת אל תוך קופסת השימורים בעת תהליך המילוי שלה במפעל. מטרתה לאפשר לסנן את הנוזלים בפחיות השימורים באופן פשוט, יעיל וללא סכנת פציעה, בלא צורך בשמירה על חלק ממכסה הפחית בזמן הסינון, דבר החושף את המשתמש לסיכון מפני חתכים ופציעות שונות משוליה החדים של קופסת השימורים וכמו כן מהבקטריות והחיידקים המצויים על צדו החיצוני של המכסה.

החברה פיתחה את הדור הראשון של המוצר, המתאים לשימוש במספר גדלים סטנדרטיים של פחיות שימורים. על סמך פיתוח זה, חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת קניאל א.ט.ג, חברה מובילה בעולם ייצור פחיות השימורים בישראל, ובעלת נוכחות עולמית. חברת קניאל תסייע ל DryCan הן בשיווק והפצת המוצר, והן בפתיחת דלתות לשיתופי פעולה עסקיים מול לקוחות בארץ ובעולם.

ב DryCan מציינים כי הפיתוח הנוכחי הוא חידוש ראשון מזה 25 שנים בתעשיית קופסאות השימורים העולמית, אז הוצגה לראשונה "הפתיחה הקלה" שהפכה לסטנדרט בכל קופסאות השימורים בעולם.

גל ארגמן ומתן קוך אמרו כי "הרעיון נולד לפני 10 שנים לאחר מקרה סתמי שבו גל נחתך ממכסה של טונה בעת ניקוז הנוזלים מהפחית , לאחר 7 שנים מתן הציע לגל לפתוח חברה יחדיו ולפתח את המוצר, שם התחילו בפיתוח. היום אנו בשלבי השקה של המוצר בשוק הישראלי לאחר שחברנו לחברת קניאל . בעתיד אנו מקווים כי דרייקן תהפוך לסטנדרט בכל קופסאות השימורים בעולם, זאת בזכות שיפור חוויית המשתמש, שמירה על סטריליות והימנעות מפציעה .