המלון המפורסם ששינה את לאס וגאס לנצח חוגג יובל - באוגוסט 1966 נשלחו 1,400 הזמנות למסיבת ההשקה הראוותנית ביותר שלאס וגאס ראתה אי פעם, שהתקיימה ב"ארמון התענוגות". ההזמנות שיצאו ממלון הסיזרס פאלאס בלאס וגאס, בידי שליח מיוחד לבוש כחייל רומאי ציינו את יריית הפתיחה להשקת מלון הנושא הגדול והראשון בעיר החטאים, מקום מיוחד, המאיר את מדבר נוואדה בזוהר יווני-רומאי ושעתיד לשנות את פני רצועת המלונות של לאס וגאס לנצח

כלים
המלון המפורסם ששינה את לאס וגאס לנצח חוגג יובל
המלון המפורסם ששינה את לאס וגאס לנצח חוגג יובל

במסיבת ההשקה, שכללה שמפניה ואוכל משובח, נכחו הסלבריטאים הגדולים של התקופה דוגמת ג'ון וויין, מורין אוה'רה, אדם ווסט ששיחק את בטמן ואפילו ג'ימי הופה. אלות בנעלי עקב גבוהים ומלצריות בצמות אספו אורחים משדה התעופה, בל בויז לבושים בטוגות לקחו את מזוודותיהם ובירכו את האורחים באמירה "ברוכים הבאים לסיזרס, אני אהיה העבד שלכם".

סיזרס פאלאס עשה מהפכה בשירותים שמציעים מלונות בלאס וגאס, כשסיפק לעולם חלון מפתה לערכים אמריקאים, מותרות וכמובן שפע. בשונה מיעדים אחרים המציעים חופים, אתרים היסטוריים ותוואי שטח מגוון, במשטח המדברי של נוואדה, המשיכה היא בפשטות 'בידור'.

בשנת 1931, הימורים הפכו לחוקים במדינת נוואדה, ועד שנות ה60, הרוויחה וגאס את התואר 'עיר החטאים'. זוהי הייתה לאס וגאס של חבורת הראט פאק, ליברצ'ה ואלביס פרסלי – עיר של ניצוץ, אופנה, רומנטיקה, נערות שעשועים וקשרים מפוקפקים עם המאפיה. תדמיתה של העיר עוצבה כמקום בו אנשים רגילים יכולים לעזוב את חייהם הרגילים ולחוות הרפתקאות יוצאות דופן. עד היום זהו בבסיס הרעיון שמאחורי לאס וגאס, רעיון שניתן למימוש מיטבי במלון סיזרס פאלאס.

סיזרס יצא הרבה מעבר לגבולות הנורמה שהיו מקובלים אז בתחום המלונאות, כשאירח אליפויות עולם באגרוף, תחרויות פורמולה 1, תחרות גראנד פרי, קפיצת פעלולים של איבל קניבל, תחרות היאבקות של הפדרציה העולמית ואפילו משחקי הוקי קרח של הליגה העולמית. כמו כן, שימש המלון תפאורה לכמה מהסרטים שוברי הקופות הגדולים ביותר של הוליווד כגון איש הגשם (ריינמן), איש הברזל (איירונמן), והסרט 'בדרך לחתונה עוצרים בווגאס'.

50 שנים מאוחר יותר אין טוגה בטווח הראיה, החליפות המחויטות של באי המלון הוחלפו בכובעי בייסבול ובמכנסיים קצרים, ואף הסווינג והג'אז המתנגנים ברקע, פינו את דרכם למוזיקת ריקודים אלקטרונית. עם זאת, גם כיום הסיזרס הוא פשוטו כמשמעו גדול מתמיד. אחרי אין ספור חידושים והרחבות במהלך השנים, גדל טווח החדרים משמעותית מ-700 לכמעט 1,400. קוד הלבוש וצבעי העיצוב של המקום הפכו מתונים יותר, אך זהו עדיין ארמון התענוגות כפי שהוא תוכנן להיות.

האירוח בלאס וגאס מתמקד ב"חוויה" שמציעים כלל המלונות ברצועה, וגם בסיזרס פאלאס ניתן למצוא מרכז קניות בן שלוש קומות המחובר למלון ובו 160 חנויות, ספא, מסעדות יוקרה של השפים הגדולים כגון גורדון רמזי, מייקל צ'או ונובו מטסוהיסה, עוד מציע המלון ווילות פרטיות במחיר של כ35,000 דולר ללילה, בהן לנו סלבריטאים כגון ג'וני דפ, טיילור סוויפט וג'סטין ביבר, ומועדוני לילה בהם מתארחים די ג'יי מובילים בעלי שם עולמי.

המסעדות החדשות שנפתחות, הברים והמועדונים הם הגדולים ביותר והנוצצים ביותר בסגנון וגאס שניתן לדמיין, באופן טבעי. "ללאס וגאס יש יכולת בלתי נגמרת להמציא את עצמה מחדש" אומרים שם. "היא משמשת כמגנט לבריחה מחיי היום יום. בסופו של יום, האם זה לא כל מה שמשנה?".

חברת התעופה בריטיש איירווייס המציעה לנוסעים מישראל טיסות ישירות מלונדון ל-30 יעדים ברחבי ארה"ב ובקנדה, מזמינה אתכם להצטרף לחגיגות 50 השנה של המלון האייקוני.