אם אתם מחפשים להוזיל את העלות של מעבר הדירה הצפוי לכם בחודשים הקרובים, יש דרך נפלאה לעשות זאת באמצעות שירות שנקרא הובלות קטנות. הרי מלכתחילה תהליך של מעבר דירה נחשב ליקר, שכן עלינו לרכוש דברים לדירה החדשה, הן משום שחלק מהדברים שלנו כבר ישנים ואינם ראויים לשימוש והן בשל העובדה שחלקם אינם מתאימים לנו מבחינת הגודל. לכן, אם ישנה דרך להוזיל את העלות, ודאי תשמחו לשמוע עליה.

כלים
הובלות קטנות
הובלות קטנות

עם שירות הובלות קטנות- שירות המאפשר לכם להעביר כמות קטנה של חפצים, רהיטים ומכשירי חשמל - מחיר ההובלה ייקבע לפי כמות וסוג הפריטים והחפצים אותם אתם מעבירים ולא כמחיר פיקס אותו חברות ההובלה הגדולות נוהגות לתמחר, הובלה שעלולה להסתכם בכמה אלפי שקלים.

טיפים הקשורים בבחירת חברת הובלות קטנות ובמעבר הדירה

1. אזור גיאוגרפי – בחרו בחברת הובלות קטנות הפועלת באזור המגורים שלכם וכך תוכלו להוזיל את מחיר ההובלה אפילו יותר.

2. מקצועיות – בחרו אך ורק בחברת הובלות שאתם יודעים בוודאות שיש לה את הניסיון הדרוש בתחום.

3. חלק מהדברים, נסו להעביר בעצמכם – במידה ויש לכם זמן ואתם יכולים לתכנן את תהליך המעבר מראש, שווה לארוז חלק מהדברים לבד ולהעבירם בעצמכם . למשל , אם אתם עוברים בעונת הקיץ , ניתן יהיה לארוז את כל דברי החורף - מעילים, סוודרים , מצעים אפילו במזוודות גדולות וכך להעביר אותם בעצמכם ביום המעבר. הקפידו שלא להעמיס על המזוודות כדי שלא ייקרעו לכם בדרך.

איך תדעו אם אתם צריכים חברת הובלות קטנות או גדולות?

למעשה, לכל חברה יש מגבלה מסוימת אותה היא קובעת או על פי כמות המובילים שהיא מעסיקה או על פי כמות המקום שיש לה ברכבים השונים. לכן, רק כאשר תדעו בדיוק לאילו רהיטים וחפצים אתם צריכים חברת הובלות שתסייע לכם בתהליך המעבר, תוכלו לבחור את חברת ההובלות המתאימה ביותר עבורכם שתתאים את סוג ההובלה לצרכים שלכם. שווה לעשות רשימה מסודרת עם כל הדברים שאתם מעבירים, של הדברים מהם אתם צריכים להיפטר על ידי מסירה או מכירה ורשימה של הדברים שאתם צריכים לרכוש. כך המעבר יהיה הרבה יותר מסודר ומאורגן. ככל שתארזו מוקדם יותר, כך תקלו על עצמכם ביום המעבר. יש גם חברות הובלה רבות המספקות עוד מגוון שירותים שיקלו עליכם , זאת במידה וזמן הוא מצרך יקר עבורכם כמו למשל שירות של פירוק והרכבת רהיטים, שירות אריזה ועוד.