ההגעה ל"נינוחה הגדולה" , מעולם לא הייתה נוחה יותר: חברת התעופה בריטיש איירווייס פותחת קו טיסה חדש וישיר מנמל התעופה הית'רו שבלונדון אל העיר הגדולה ביותר במדינת לואיזיאנה שבדרום ארצות הברית.

כלים

הקו החדש יכנס לשירות החל מ-26 במרץ, 2017, ויפעל 4 פעמים בשבוע, באמצעות מטוס בואינג 787-8 "דרימליינר" החדש, בעל 3 מחלקות נוסעים. בכך למעשה, תהפוך בריטיש איירווייס לחברת התעופה הראשונה בעולם המפעילה טיסה ישירה מאירופה לניו-אורלינס.

יעל קטן, מנהלת מסחרית, בריטיש איירווייס ישראל: "אנו נרגשים להוסיף את הקו החדש לניו-אורלינס לרשת הטיסות הנרחבת של בריטיש איירווייס, המגיעה למגוון היעדים האטרקטיביים ביותר בצפון ארה"ב וברחבי העולם. לואיזיאנה הוכיחה את עצמה כיעד תיירותי חשוב’ הזוכה לפופולריות רבה, עם למעלה מ-80,000 מבקרים שפוקדים את המדינה מידי שנה. אנו בטוחים שהקו לניו-אורלינס יצבור ביקוש רב בקרב התיירים הישראלים כמו גם בקרב אנשי העסקים".

ניו-אורלינס מציעה משהו מיוחד לכל אחד: העיר ידועה בסצנות האמנות והמוזיקה האייקוניות שלה, ומארחת קרוב ל-50 פסטיבלים בינלאומיים מידי שנה, כולל פסטיבל התרבות "מרדי גרא"((Mardi Gras המפורסם. המוזיקאים בנפשם מוזמנים להתחקות אחר היסטוריית הג'אז, הבלוז וכמובן הסול של העיר, חובבי הקולינריה ישמחו לסייר במטעי קנה הסוכר המרשימים, או לסעוד באחת המסעדות המקומיות ולהתענג על מטעמים מועשרים בתערובת תבלינים קייג'ונית מפולפלת. כמו כן מוזמנים המבקרים לשוט במורד נהר המיסיסיפי האגדי או לנפוש במפרציו ובחופיו הרגועים, במרחק נסיעה קצרה ממרכז העיר.

טיסה מספר 225 תצא מלונדון הית'רו בשעה 15:40 ותנחת בשדה התעופה הבינ"ל ע"ש לואי ארמסטרונג בניו אורלינס בשעה 19:40. טיסה מספר 224 תצא מניו אורלינס בשעה 21:10 ותגיע ללונדון בשעה 12:00 בצהריים של היום למחרת.

כרטיסי הטיסה זמינים באתר החל 26 במרץ, 2017 במחירים אטרקטיביים במיוחד:

(לכרטיסי הלוך וחזור מת"א לניו-אורלינס, כולל מיסים, היטלים ודמי שירות):

במחלקת תיירים World Traveller החל מ-1,173 דולר

במחלקת תיירים פרימיום World Traveller Plus החל מ-1,773 דולר

במחלקת עסקים Club World החל מ-3,129 דולר

מסע אל הדרום העמוק של ארה"ב מעולם לא היה קל יותר, בזכות הכלי החדש לתכנון חופשות וחגים של בריטיש איירוייס: האפליקצייה החדשה מציעה ללקוחות חברת התעופה לתכנן את החופשה המושלמת עבורם, בהתאמה אישית. הטכנולוגויה המובילה בתחום התעופה והתיירות מאפשרת הזמנת טיסות ליעדים מרובים בקלות ובגמישות מוחלטת, כמו גם שילוב טיסות פנימיות וחיצוניות, מעבר בין מספר רב של שדות תעופה ובתי מלון ואף השכרת רכב לכל חלק מהחופשה בנפרד.