שי אראל מבעלי רשת המסעדות בשרלה ומסעדת zozamama התאילנדית בחוצות המפרץ, שזכה בעבר במקום הראשון ובמיליון שקל בתכנית הריאליטי "הישרדות הפיליפינים", יעניק למשתתפי קורס ניהול מסעדות ובתי קפה במ.ט.י גליל מערבי קריות, את הידע והכלים שצבר לאורך השנים בתחום, לניהול מתקדם של עסקי המסעדות, הקייטרינג, הפאבים ובתי הקפה, תוך הקפדה על שמירת התקציב הקיים והגדלתו

כלים

מ.ט.י גליל מערבי קריות מזמין את בעלי העסקים והיזמים בענף המסעדנות והקייטרינג להירשם לקורס שיפתח ביום א', ה-18 בדצמבר בבית מ.ט.י גליל מערבי קריות בעכו, שיכלול 10 מפגשים, שיעסקו במגוון נושאים ובהם: מבוא לעולם המסעדות, מהות עסק המזון כמערכת יצרנית, אפיון העסק שיווק, זכיינות, שליטה ובקרה, מושגי יסוד בעולם הברים, נהלי עבודה, שיווק: מיתוג/יחסי ציבור/פרסום ועוד. הקורס יעניק לבעלי המסעדות וליזמים בתחום המזון, כלים רבים ומגוונים וידע מקצועי להצלחה בתחום שנחשב לנדבך מרכזי בעולם התרבות והתיירות הישראלית.

לדברי מנכ"ל מ.ט.י. גליל מערבי קריות הנרי ביטון, "לפי סקר BDI, המנתח את מדדי הסיכון בכל ענפי המשק, עולה שוב כי, עולם המסעדנות ובכלל בו תחום הקפה, האוכל והברים הוא המסוכן ביותר בארץ ובכל העולם המערבי. לכן חשוב להדגיש כי , עסק אינו יכול להתקיים ללא ניהול נכון ולכן מומלץ לעבור את ההכשרה המקיפה של הקורס, שמתאים לבעלי עסקים, יזמים ולעוסקים בענף המזון השואפים להתקדם ולהתפתח בענף תחרותי זה כדי לצמצם את הסיכון ולהגדיל את סיכויי ההצלחה. יחד עם רמת הסיכון, רמת הסיכויים להצלחה, היא גבוהה באופן משמעותי."

כמו כן, הנרי ביטון, אמר, "אצלנו במ.ט.י, ניתן יהיה לקבל את כל הכלים ואת הידע על מנת שהמשתתפים, יוכלו לעשות זאת נכון, כדי שיהיו בצד שמרוויח כסף. הקורס שלנו על עולם המסעדנות יעניק למשתתפים ארגז כלים שלם ומלא כדי להגשים את החלום שלהם תוך מינימום סיכונים."

קורס ניהול מסעדות ובתי קפה יפתח ביום א' ה- 18 בדצמבר. לפרטים והרשמה ניתן לפנות למ.ט.י גליל מערבי בטלפון: 04-9814027