התאחדות התעשיינים ושופרסל משיקים: "פינת היצרן הישראלי הקטן והבינוני" הפנינג "כחול לבן" ברשת שופרסל: התאחדות התעשיינים ורשת שופרסל, השיקו באירוע חגיגי, את "פינת היצרן הישראלי הקטן והבינוני", במעמד מנכ"ל רשת שופרסל, איציק אברכהן ויו"ר התעשייה הקטנה והבינונית בהתאחדות התעשיינים, התעשיין ליאור לוי. פינה זו תכלול עמדת מכירה נפרדת ומעוצבת בסניפים נבחרים של רשת שופרסל, בה יימכרו מאות מוצרים שונים של יצרנים ישראליים קטנים ובינוניים.

"פינת היצרן הישראלי הקטן והבינוני" הפנינג "כחול לבן"
"פינת היצרן הישראלי הקטן והבינוני" הפנינג "כחול לבן"

פינת המכירה המיוחדת תפעל במהלך כל חודש דצמבר 2016 ותקדם את המודעות והחשיבות של תעשייה "כחול לבן" ותרומתה לכלכלה ולמשק הישראלי.

המפעלים הקטנים והבינוניים שישתתפו בהפנינג "כחול לבן", הם מפעלים המעסיקים עד 100 עובדים או שמחזור מכירותיהם השנתי עד 100 מליון ש"ח, שהינם תאגיד הרשום בישראל או יחיד שמקום מושבו בישראל.

יו"ר התעשייה הקטנה והבינונית בהתאחדות התעשיינים, התעשיין ליאור לוי: "אני מודה לרשת שופרסל על ההתגייסות ושיתוף הפעולה ליצירת חשיפה לתוצרת של מפעלים קטנים הפועלים בישראל, אין כל ספק כי תחרות אמתית מתחילה מבית. אני משוכנע כי חשיפתו של הצרכן הישראלי לספקים קטנים נוספים רק תגדיל את ההיצע ואת התחרות".

מנכ"ל רשת שופרסל, איציק אברכהן: "שופרסל רואה חשיבות רבה בקידום התוצרת הישראלית. אנו מחבקים את היצרנים הקטנים בישראל ובשיתוף פעולה עם התאחדות התעשיינים מקדמים את התעשייה הישראלית. אני מזמין את לקוחותינו להגיע למתחם התעשייה הישראלית בסניפי שופרסל וליהנות ממגוון מבצעים על תוצרת ישראלית".