אחינועם ניני לראשונה בביצוע קלאסיקה מהשירה הערבית מככבת בקונצרט 'בֵּין עֲרַב לְמַע'רֵב' של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד, יחד עם בנימין בוזגלו, זיו יחזקאל ומקהלת ראנה. מנצח: תייסיר אליאס, יועץ מוסיקלי: יורם אזולאי המופע יועלה בתאריכים 10 – 24 בינואר ברחבי הארץ - התזמורת האנדלוסית אשדוד מעלה הפקה חדשה במסגרת עונת המנויים המסקרנת - העוסקת בדיאלוג של המוסיקה האנדלוסית עם מסורות מוסיקליות שונות. הקונצרט הקרוב מביא אל הבמה מפגש של המסורת האנדלוסית המגרבית (מַע'רֵב) עם המסורת המוסיקלית של ארצות ערב ובשמן אל- משרק (המזרח). וכל זה במעבדת התרבות הישראלית.

כלים
אחינועם ניני לראשונה בביצוע קלאסיקה מהשירה הערבית מככבת בקונצרט 'בֵּין עֲרַב לְמַע'רֵב' של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד
אחינועם ניני לראשונה בביצוע קלאסיקה מהשירה הערבית מככבת בקונצרט 'בֵּין עֲרַב לְמַע'רֵב' של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד

תחת הכותרת 'בֵּין עֲרַב לְמַע'רֵב' – יתארחו אחינועם ניני, מקהלת ראנה, והסולנים בנימין בוזגלו וזיו יחזקאל. מנצח: תייסיר אליאס. יועץ מוסיקלי: יורם אזולאי.

בקונצרט יבוצעו דואטים המבטאים את הדיאלוג המוסיקלי בין המסורות השונות והשירה הישראלית: אחינועם תבצע לראשונה שיר של פיירוז, זיו יחזקאל יבצע שירים של עבד אל חלים, יצירה אנדלוסית ואלג'יראית תבוצע על ידי בנימין בוזגלו, כמו גם מחרוזת בערבית ועברית למקהלה.

זוהי הפעם הראשונה שהתזמורת מארחת את אחינועם ניני וגילי דור. מלבד השירה הערבית הקלאסית תבצע אחינועם גם משיריה האהובים בליווי התזמורת.

אחינועם תשתף פעולה בקונצרט זה עם הסולנים בנימין בוזגלו – סולן בולט ומוערך בתזמורת, השולט היטב ברזי המוסיקה האנדלוסית והשע'בית (העממית) לצד זיו יחזקאל (30, יליד ישראל), כוכב בשירה הערבית הקלאסית, דובר ערבית, נגן עוד וכינור, אשר מבצע את המוסיקה הערבית הקלאסית על בוריה.

מקהלת הנשים היהודית-ערבית, 'ראנה' מיפו - הכוללת נשים יהודיות, נוצריות ומוסלמיות תעניק לקונצרט את קולה הייחודי ותעשיר ותעצים את השירה הווקלית הקונצרט. המקהלה בניצוחה של מיקה דני וניהולו האומנותי של עידן טולדנו.

על הקונצרט ינצח תייסיר אליאס, המוערך מאוד כמוסיקאי בינלאומי ומשמש בצוות הניהול המוסיקלי של התזמורת יחד עם היועץ המוסיקלי יורם אזולאי שאחראי על הרפרטואר בקונצרט זה.

הקונצרטים יועלו בכל רחבי הארץ:

אשדוד, תל אביב, ירושלים, באר שבע, רעננה וקרית מוצקין.

מועדי המופעים (20:30 - תחילת קונצרט)

10.1.17, יום ג' באשדוד- המשכן לאמנויות הבמה, פיס אשדוד.

12.1.17, יום ה' באשדוד - המשכן לאמנויות הבמה, פיס אשדוד.

15.1.17, יום א' בירושלים - תאטרון ירושלים, אולם הנרי קראון.

16.1.17, יום ב' בקרית מוצקין - היכל התיאטרון.

17.1.17, יום ג' בתל אביב - מוזיאון תל אביב, אולם ע”ש רקאנטי.

19.1.17, יום ה' בתל אביב - מוזיאון תל אביב, אולם ע”ש רקאנטי.

22.1.17, יום א' באשדוד - המשכן לאמנויות הבמה, פיס אשדוד.

23.1.17, יום ב' ברעננה, המשכן למוסיקה ואמנויות רעננה.

24.1.17, יום ג' בבאר שבע - המשכן לאמנויות הבמה.

מחיר כרטיס : 90-120 ₪

אתר האינטרנט של התזמורת האנדלוסית אשדוד:

www.andalusit.co.il

מס' טלפון לרכישת מנוי:

1-800-693-693