באווירת החגים: בריטיש איירווייס הגשימה חלום לזוג צעיר וארגנה עבורם חופשת ירח דבש בלתי נשכחת בניו-יורק - הנשואים הטריים חנה ותום נאלצו לדחות את חופשת ירח הדבש שלהם לאחר שביתם לוסי נולדה עם הפרעה רפואית נדירה ונזקקה לטיפולים רבים ותכופים בבתי חולים. בחלוף חודשים, הגיעו בני הזוג לנמל התעופה הית'רו שבלונדון ונידהמו לגלות כי חברת התעופה בריטיש איירווייס תכננה להם הפתעה מיוחדת: כרטיסי הטיסה שלהם לניו-יורק שודרגו לכרטיסי מחלקה ראשונה בכל התחנות.

כלים
באווירת החגים: בריטיש איירווייס הגשימה חלום לזוג צעיר וארגנה עבורם חופשת ירח דבש בלתי נשכחת בניו-יורק
באווירת החגים: בריטיש איירווייס הגשימה חלום לזוג צעיר וארגנה עבורם חופשת ירח דבש בלתי נשכחת בניו-יורק

בנוסף לחוויית הטיסה המענגת, ציפו להם מגוון הפתעות נוספות ופינוקים באווירת חג, לאורך כל הדרך: ביקור בתא הטייס, אירוח בלאונג'ים, כיבוד ומשקאות, טיפולי ספא ועוד.

בהגיעתם לניו-יורק, מונית ספיישל לקחה אותם היישר משדה התעופה למלון האינטרקונטיננטל המפורסם. שם, המפתחות לחדר הסטנדרתי שהזמינו, הוחלפו במפתחות לסוויטה הנשיאותית והמפוארת ביותר. מחירה הרגיל של הסוויטה, המשתרעת על פני 316 מטר רבוע, הינו 30 אלף דולר לילה. החלל האגדי מתהדר במבואת שיש מרשימה, חדר כושר, משרד עבודה, ספרייה ואפילו פסנתר כנף. לאורך השנים התארחו בסוויטה אורחים חשובים ומפורסמים מכל רחבי העולם, אך הפעם היא קושטה במיוחד בתמונות משפחתיות של חנה ותום, כדי לגרום להם "להרגיש בבית".

חנה בווראן-פאביי אמרה: "נדהמנו מרוב ההפתעות הרבות שבריטיש איירווייס הכינה לנו. השנה הזאת הייתה רכבת הרים רגשית עבור שנינו, והחופשה הזאת במיוחד, כי זו הפעם הראשונה שהשארנו את לוסי בבית כדי לבלות קצת זמן ביחד."

"זה הביקור הראשון שלי בניו-יורק" חנה המשיכה, "זה נכון מה שאומרים – ניו יורק היא מקום קסום, במיוחד בתקופת החגים. אין מקום מושלם יותר לחגוג בו את הנישואים שלנו, ועוד בכזה סטייל!"

אדם דניאלס, מנכ"ל שיווק בריטיש איירווייס: "לרוב, חופשת ירח הדבש נזכרת לכל החיים, לעיתים יותר מכל חופשה אחרת. רצינו להפוך את ירח הדבש של חנה ותום לקסום ויוצא מן הכלל, לאזן מעט את השנה הקשה שעברה עליהם".

בריטיש איירווייס מזמינה את כל לקוחותיה ברחבי העולם, המתכננים לטוס בשנת 2017, לשלוח לה את סיפוריהם, דרך אתר חברת התעופה, ואולי לזכות בחופשה חלומית כמו זו של חנה ותום.