יין סיפור אהבה - חוגגים את חג האהבה בסניפי 'דרך היין' - בילוי זוגי סביב שולחן הטעימות, עם יין משובח וסיפורי אהבה - פברואר 2017 - האמת? שבשביל לחגוג את חג האהבה לא צריך להמתין ל-14 בפברואר. ב'דרך היין' החליטו להקדיש את ערבי הטעימות של חודש פברואר לבילוי זוגי סביב שולחן הטעימה - ערב מלא סיפורי אהבה.

כלים
ייו סיפור אהבה - ב"דרך היין"
ייו סיפור אהבה - ב"דרך היין"

אהבה ליין, לאנשים, לחיי הכפר ולאדמה. העשייה המשותפת והחיבור אל הכרם והטבע מתבטאים ביינות שמגוללים סיפורים מרגשים של "ביחד". בדרך היין מאמינים שהדרך הטובה ביותר לחגוג אהבה היא סביב הסיפורים מהכרם והמילים הלא כתובות, הטעמים שבבקבוק עם האנשים האהובים לנו בטעימת 'יין – סיפור אהבה'. לצד היינות יוגשו לחמים, גבינות וירקות שהופכים את הבילוי לחוויה.

ערבי 'יין-סיפור אהבה' מתקיימים במהלך כל חודש פברואר 2017 במספר מועדים, מומלץ להגיע בזוג או עם חברים:

סניף תל אביב השלום, 7/2/17, יום שלישי, 20:00

סניף רמת השרון, 9/2/17, יום חמישי, 20:00

סניף נס ציונה, 13/2/17, יום שני, 20:00

סניף מודיעין, 14/2/17, יום שלישי, 20:00

סניף רעננה, 16/2/17 יום חמישי, 20:00

סניף תל-אביב דיזנגוף סנטר, 27/2/17, יום שני, 20:00

מחיר הטעימה: 120 ₪ לאדם, מתוכם 15 ₪ זיכוי לרכישת יינות מהטעימה.

חברי מועדון משלמים 95 ₪ בלבד.

לפרטים נוספים והרשמה: 8066 ובאתר

אודות ערבי הטעימות של 'דרך היין':

אחרי שהשמש שוקעת, שעות הערב פשוט מזמינות לצאת מהשגרה: לבלות זמן איכות, ללמוד דבר מה חדש, לבלות עם חברים או עם בן/בת הזוג ולהנות מכוס משקה.

בכל חודש, חנויות 'דרך היין' נפתחות במיוחד בשעות הערב למפגשי יין ומשקה, קוקטיילים וויסקי, עם שולחן מלא בכל טוב, מרצים אורחים וסיפורים מאלפים, בכל ערב נושא אחר:

היכרות עם יינות ישראליים, היכרות עם מיטב יינות העולם מאזורי היין החשובים ביותר בספרד, איטליה, צרפת, ארה"ב, דרום אמריקה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. טעימות זנים מיוחדים, טעימות "עיוורות" שמאפשרות לעמוד על קוצם של הטעמים השונים, ערבי יינן ומפגשי בירה שמחים שלא משאירים אף אחד מהנוכחים אדיש. בכל מפגש כ-15 איש, יחידים, חברים, קבוצות וזוגות שנהנים מהידע ומהמגוון המרשים של הרשת.