עובדי מי עדן התאגדו בהסתדרות - למעלה משליש מתוך כ-350 עובדי מערך ההפצה של מי עדן חתמו על טפסי ההצטרפות להסתדרות, על רקע רצונם לשפר את תנאי העסקתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי ועד הפעולה: "החלטנו להתאגד בהסתדרות כי הגיע הזמן שישמעו את הקול של העובדים בחברה.

כלים
יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. צילום: אילן בשור
יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. צילום: אילן בשור

"אנחנו רוצים להמשיך לתרום ולהיות שותפים להצלחת מי עדן, גם בעבודה הקשה אבל גם עם תנאי שכר הוגנים ומכבדים" כ-350 עובדי מערך ההפצה של חברת מי עדן השלימו היום (ג') את התארגנותם בהסתדרות, לאחר שיותר משליש מהם, כנדרש בחוק, חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים לשפר את תנאי העסקתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי.

בין העובדים המצטרפים להסתדרות: עובדי מערך החלוקה של כדי המים, סוכני המכירות, עובדי מערך התיקונים, נציגי שירות הלקוחות, אנשי מנהלה ועוד. העובדים מועסקים בששת הסניפים של מי עדן הפועלים ברחבי הארץ, ובנוסף במרכזי שירות הלקוחות ומרכזי התיקונים.

מהלך ההתארגנות של עובדי מי עדן מלווה על ידי נציגי האגף להתאגדות עובדים בראשות עמיחי סטינגר – שלומי שוורץ ורועי פרלמן.

מוועד הפעולה של ההתארגנות נמסר: "החלטנו להתאגד בהסתדרות כי הגיע הזמן שישמעו את הקול של העובדים בחברה. אנחנו רוצים להמשיך לתרום ולהיות שותפים להצלחתה של מי עדן, גם בעבודה הקשה אבל גם עם תנאי שכר הוגנים ומכבדים. אנו מקווים שהנהלת החברה תראה בהתאגדות הזדמנות לדיאלוג עם העובדים, שיתרום לכל הצדדים".