מאז תחילת שנות ה-2000 נדמה שהאינטרנט תפס תאוצה במהירות כזו שתוך מספר שנים בלבד הוא הפך לערוץ התקשורת המרכזי בעולם. באמצעות האינטרנט ניתן למצוא, לשתף ולחלוק מידע, תמונות וסרטונים בתוך שניות ספורות עם מישהו הנמצא בחציו השני של כדור הארץ. עם הפיכתו לערוץ התקשורת המרכזי התגלה גם הפוטנציאל הפרסומי העצום והחלו להתפתח שיטות פרסום שונות, כאשר השכיחות ואולי גם היעילות שבהן הן: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.

כלים
מערכות הפרסום של לאוס מדיה ואינטראקטיב
מערכות הפרסום של לאוס מדיה ואינטראקטיב

מאז ועד היום – כיצד בעל עסק מכיר בחשיבות של פרסום באינטרנט?

לאורך השנים בעלי עסקים שונים עשו שימוש בשיטות פרסום מסורתיות אפקטיביות יותר/פחות הנקראות כיום טכניקות שיווק אופ-ליין (offline). בין הטכניקות הללו היו העיתון, הרדיו והטלוויזיה כפלטפורמות התקשורת העיקריות, אולם לצדן היו ועד היום יש את הטכניקות המסוריות של פרסום פה לאוזן, חלוקת כרטיסי ביקור ופליירים, ירידים שונים, קורסים/סדנאות/מפגשים, שלטי חולצות/פרסום ועוד. ככל שהתפתח האינטרנט ויותר עסקים החלו להשתמש בו לצרכי קידום העסק והרחבת מעגל הלקוחות בו, ראו עסקים אחרים את ההצלחה המסחררת של אותם עסקים והחליטו שהם רוצים גם הם לפרסם את העסק שלהם באינטרנט.

אז מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן וליתר שיטות השיווק השונות?

מבין עשרות שיטות שונות לשיווק עסק באינטרנט קידום אתרים אורגני (בעיקר במנוע החיפוש של גוגל) וניהול קמפיין ממומן נמנים ללא ספק כשיטות המשתלמות והאפקטיביות ביותר בעיניי מיליוני אנשי מקצוע בתחום האינטרנט ברחבי העולם. ההבדל העיקרי בין 2 הטכניקות השונות הוא המהירות בה ההשקעה הופכת לרווח. הקידום האורגני עובד לטווח הארוך יותר ולכן דורש יותר זמן, השקעה והתמדה לאורך זמן – אך ישיג את התוצאות הטובות והמוזלות ביותר פר לקוח בעוד אפקט הקידום ימשיך לספק תוצאות כל עוד הלקוח ימשיך להשקיע בהשארת האתר בראש תוצאות החיפוש. הקידום הממומן לעומת זאת ישיג תוצאות מהירות בתוך שעות/ימים ספורים בדרך כלל אך העלות ללקוח תהיה יקרה יותר. כל בעל עסק יחליט היכן הוא ירצה להשקיע את הכסף שלו וכיצד לבנות את התמהיל השיווקי שלו ובהתאם לכך – לפעול ולהשיג תוצאות.

כיצד מתבטאת המהפכת הקידום האורגני והממומן?

חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב השיקה 2 מערכות מתקדמות על מנת שקהל העסקים בישראל יוכל סוף סוף ליהנות מהליך פרסום איכותי שכולל בין היתר מעקב בזמן אמת על תוצאות ונתוני הקמפיין, הפקת דו"חות אונליין בקלות, עבודה שקופה מול הלקוח וניתוח תוצאות לצורך שיפור ביצועים תוך כדי הקמפיין ולאחריו.

מערכת קידום אורגני:

- נוחה ואפשרית לשימוש גם במחשב, גם בסמארטפון וגם בטאבלט.

- שקיפות מלאה בעבודה מול הלקוח.

- תצוגת דירוג מילות המפתח המקודמות בזמן אמת.

- מסך דירוגים של מילת המפתח לפי תאריך ויום לאורך תקופת הקידום החל מההרשמה למערכת.

- בדיקה מהירה של התאמת האתר למובייל.

- קבלת מידע אודות נפח חיפושים חודשי לביטויי המפתח אותם מקדמים.

- כתובת האתר המקודמת עבור ביטוי מסוים.

מערכת הקידום הממומן:

- תצוגה דינמית מרהיבה של נתוני הקמפיין בזמן אמת.

- תצוגה של הוצאות הקמפיין כולל נתונים כלכליים אודות עלויות לקליק, מיצוי תקציב הקמפיין ועוד.

- שיעורי הקלקה והמרות באחוזים.

- נתוני שיחה מתקדמים המראים לנו מתי התקיימה השיחה, באיזה תאריך ושעה, כמה זמן היא נמשכה ועוד.

- גרפים דינאמיים המציגים את הנתונים בצורה מדהימה ומאפשרת ניתוח נתונים נוסף.

אם גם אתם רוצים להיות חלק מהקדמה הטכנולוגית וממש רוצים שיגיעו עוד לקוחות חדשים ורבים לעסק שלכם, צרו קשר עם חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בהקדם האפשרי!