רוצים לחגוג חתונה בתל אביב ועדיין לערוך אירוע בתקציב שפוי? אפשר לעשות זאת!

גן אירועים במרכז
גן אירועים במרכז

חתונה במרכז אינה שם נרדף לאירוע יקר, ועם צעדים נבונים תוכלו לחגוג את האירוע שתמיד חלמתם עליו מבלי לקרוע את הכיס. איך עושים זאת?

חוגגים בתחילת השבוע

רוצים לחגוג עם אולם אירועים במרכז? אולם יוקרתי ומפואר במרכז יעלה לכם בתחילת השבוע פחות כסף מאשר בסוף השבוע. על כן, תוכלו להעניק לאורחים שלכם וגם לעצמכם את אותה חוויה של אירוח בפחות כסף. איך תעשו זאת? הקדימו את האירוע שלכם לתחילת השבוע. לעתים מדובר על חיסכון שיגיע לאלפי שקלים.

הזמנה סטנדרטית לאירוע

מובן שתשלחו הזמנות לאורחים שלכם על מנת שאלו ידעו איך להגיע אל גן אירועים במרכז. יחד עם זאת, אין צורך להשקיע בהזמנות יקרות. זיכרו כי התכלית של ההזמנה היא רשמית, ולהשקיע שקלים רבים לטובת הזמנה בודדת? לא בטוח עד כמה זה נחוץ. ישנן הזמנות שעולות שקל לצד הזמנות שיעלו לכן עשרה שקלים.

חבילת עיצוב? היא לא תמיד נחוצה

במרבית הפעמים אולם אירועים בתל אביב יספיק כדי ליצור נראות מרהיבה לאירוע שלכם. אפשרויות שדרוג קיימות בלי סוף, וכך גם עם עיצוב האולם בו תתחתנו. אתם מקבלים דרך האולם חבילה של עיצוב בסיסי שלעתים הוא לגמרי מספיק. רוצים לשדרג את הנראות? תהיו מוכנים להוציא עוד כסף. הקציבו לעצמכם סכום מסוים מראש לחבילת העיצוב ונסו לעמוד בו.

שמלה אחת במקום שתי שמלות

לא מעטות הכלות כיום, גם אלו שחוגגות חתונה קטנה, שרוצות להגיע אל האירוע עם שתי שמלות. כידוע, שמלה לערב אחד עולה בממוצע עשרת אלפים שקלים. אם תעשו חישוב מהיר, הרי ששתי שמלות יעלו כבר כעשרים אלף שקלים. אם עד היום כל הכלות התחתנו בשמלה אחת, הרי שגם את יכולה. מה שיהפוך את האירוע שלך למרגש ולמיוחד הוא את, בן זוגך והאורחים, ולא עוד שמלה.

דיל משותף של מאפר וספר

ברור שאת רוצה להגיע אל גן אירועים בתל אביב כשאת בשיא שלך. על כן, את בוחרת לעצמך ספקים מובילים כדוגמת מאפר וספר שיכינו אותך ליום הגדול. יחד עם זאת, האם ידעת כי ברגע שתסגרי דיל אחד של מאפר וספר את תשלמי פחות מעבודה עם שני ספקים נפרדים? חיסכון שכזה יכול להגיע למאות שקלים, כך שכדאי לך לעבוד עם איש מקצוע אחד שיעשה לך גם את השיער וגם את האיפור.