עושים סוף לאפליה יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים הפריפריה והגליל הרב אריה דרעי :" פעילותו של ח"כ יעקב מרגי בנושא היא בגיבוי מלא של הנהגת התנועה" שר החינוך נפתלי בנט:" השינוי בשיח במשרד החינוך מורגש".

נפתלי בנט שר החינוך. צילום: עדי כהן צדק
נפתלי בנט שר החינוך. צילום: עדי כהן צדק

ח"כ יעקב מרגי "תקנות הרישום של שר החינוך הם בשורה לציבור הספרדי ולחרדים העובדים שעד היום הודרו ממוסדות החינוך "תקנות הרישום של שר החינוך הם בשורה לציבור הספרדי ולחרדים העובדים שעד היום הודרו ממוסדות החינוך" כך אמר ח"כ יעקב מרגי יו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט בתום מסיבת עיתונאים שנערכה היום (ב) בסיעת ש"ס. בהשתתפות יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים הפריפריה והגליל הרב אריה דרעי ושר החינוך ח"כ נפתלי בנט.

יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים הפריפריה והגליל הרב אריה דרעי בירך את שר החינוך נפתלי בנט וח"כ יעקב מרגי והודה על פעילותו בנושא השר דרעי חזר ואמר :"שכל פעילותו של חה"כ יעקב מרגי היא בגיבוי מלא של הנהגת התנועה".Yaakov Margi 2caaa

לשאלת כתבים הסביר ח"כ יעקב מרגי את מעלתם של התקנות על פני החקיקה שהוצעה בכנסת : "הבשורות הגדולות עליהם אנחנו יכולים להכריז היום הם ראשית, אין גביית תשלום על הרישום. פתיחת מועד הרישום – א' שבט. אין לקיים הליך רישום קודם המועד. טרם החלטה של מנהל חינוך לדחות קבלת תלמידה מחויב לזמן את הורי התלמידה, יציג בפניהם את המידע. להורים אפשרות להשמיע טענות, הורים חותמים על התיעוד. (מידע זה יהווה רקע לדיון בוועדת ערר). החלטת המוסד בערעור ההורים עד ד' ניסן. פניית הורים לרשות ולוועדת ערר עד ליום ל' ניסן. החומר לוועדת ערר יוגש בכתב יומיים קודם הדיון. תינתן אפשרות לדיון פתוח בין הצדדים (עד היום שמיעת כל צד בנפרד) רשות מקומית תשבץ באופן סופי ומיצוי ערעורי מוסדות והורים עד י"ד סיון (8.6.17) הגשת ערעור למחוז (7 ימים), מתן תשובת המחוז עד 14 יום.

(30.6.17) סנקציות בתקנות.

בסיום דבריו ביקש ח"כ יעקב מרגי להודות ליו"ר התנועה השר הרב אריה דרעי ולשר החינוך נפתלי בנט על עזרתם הרבה בנושא ולמנהל המחוז החרדי מר איציק זהבי:" אנחנו נעמוד על המשמר גם אם ימצאו מסלולים עוקפים נדע להתמודד איתם" אמר ח"כ מרגי בתום מסיבת העיתונאים