דאודורנט זהו חומר קוסמטי שמיוצר בצורות שונות. יש את התרסיס ויש את הג'ל יש את הנוזל, ויש גם את התכשיר המגיע בצורה של משחה וכל אלו, נמרחים, מרוססים, מותזים על הגוף על מנת להילחם בריח של הזיעה שנגרם מהפעילות החיידקית שעל גבי העור. השאלה היא אילו חומרים נמצאים באותם תכשירים וכיצד הם עשויים להשפיע עלינו בטווח הארוך.

כלים
‫דאודורנט אקולוגי‬‎ טבעי‬
‫דאודורנט אקולוגי‬‎ טבעי‬

הדאודורנט שאנחנו מכירים פועל בשני מישורים.

  1. הוא מבשם את האזור המזיע, ונותן לאדם את התחושה הטובה והריחנית.
  2. הוא פועל ונלחם נגד הזיעה, איך זה פועל? הדאודורנט מכיל חומרים מסוג - "אנטיפרספירנט" שזה חומר נגד זיעה. החומר מכיל מלחי אלומיניום והתפקיד של המלחים הללו הוא לכווץ את בלוטות הזיעה ולהקטין את הכמות שלהם. אנשים משתמשים בדאודורנט בעיקר לבית השחי ויש גם כאלה המשתמשים בו גם לכפות הרגליים.

אז זה טוב, או לא טוב? הרי כולנו רוצים ליהנות מגוף אסתטי שאינו מדיף ריח זיעה. האם זוהי אכן השיטה הבלעדית? האם היא לא מסוכנת לגוף שלנו?

הדיאודורנט הטבעי

בשנים האחרונות גברה המודעות לכל הנושא של ההשלכות לטווח הארוך לאחר השימוש בדאודורנט מסוג - "אנטיפרספירנט", ובעקבות כך החלו להימכר גם דאודורנטים טבעיים. מדובר למעשה בתכשירים טבעיים הפועלים למניעת ריח הזיעה. למותר לציין, שאנשים שחסים על בריאותם, ממהרים להשליך את כל אותם דאודורנטים מזיקים ועוברים להשתמש בתחליפים הטבעיים.

האינטרנט מלא בעצות ורעיונות טבעיים למיגור של ריחות הזיעה המטרידים. הבעיה היא שלא כולם אכן מוכיחים את עצמם בשטח ופעמים רבות אנחנו מוצאים אנשים שכבר מתוסכלים מכל אותם ניסיונות כאשר הפתרון עדיין אינו נראה באופק. הדאודורנט הרגיל אינו בא בחשבון מבחינתם, הם מעדיפים לסבול מריח הזיעה ולא לסכן את בריאותם, אך הבעיה היא בעיה, ולא סתם בעיה. בעיה קשה ומטרידה במיוחד.

תכשיר דאודורנט טבעי - זה הפתרון

אז אם חשבתם שבאנו רק כדי להפחיד אתכם ולספר לכם כמה גרוע הוא השימוש בדאודורנט הרגיל מבלי לתת לכם פתרון חילופי, הרי שאתם טועים. אנחנו כאן גם כדי לספר לכם שיש פתרון, ולא סתם פתרון לבעיה. קיימים תכשירי דאודורנט ללא אלומיניום, שאינם מסכנים את גופו של האדם. הדאודורנט מן הסוג הזה תוקף את ריח הזיעה מכיוון שונה לגמרי מהדאודורנט הרגיל. אם אמרנו שהדאודורנט הרגיל סותם את נקבוביות העור ומצמצם את האפשרות של הזיעה להשתחרר מבלוטות הזיעה, (תופעה מסוכנת מאוד שעלולה לגרום למחלות קשות ואפילו לסרטן, ובמיוחד בקרב נשים!) הרי שדאודורנט טבעי פועל רק על החיידקים שיושבים על העור באזור בית השחי כאשר הם אלו שאחראיים על הניחוח החריף והלא נעים של הזיעה.

עוברים לדאודורנט טבעי ונהנים מאיכות חיים אחרת לגמרי...

התכשירים הטבעיים שמוצעים היום בתחום הדאודורנט הם תכשירים הרבה יותר יעילים מכל עצת סבתא שתבדקו, בין אם מדובר בסודה לשתייה, באלכוהול או בכל העצות המגוונות שהגיעו אלינו מבית סבתא.

הדאודורנט הטבעי מסוגל להעניק את ההגנה המושלמת!