ארגון אלמגור קורא לעצור את העברת גופתו של הארכי מחבל באסל אל ארג לידי משפחתו ולפרק את המאהל שהוקם לכבודו על ידי גורמי הרש"פ בהם הוצבו שלטים בשבחו ובשבח עראפת ונשאים נאומים בשבח ה"שהידים והשוהדה".

לעצור את העברת גופתו של הארכי מחבל באסל אל ארג לידי משפחתו
לעצור את העברת גופתו של הארכי מחבל באסל אל ארג לידי משפחתו

בתחילת השבוע פעלו כוחות ימ"מ ברמאללה על מנת לעצור את המחבל באסל אל ארג, בן 31, במקור מבית לחם. בעת כניסת הכוח למקום, פתח המחבל שהיה מצויד בנשקים מסוג M16 וקרלו בירי לעבר כוח הימ"מ ובחילופי אש התפתחו בזירה, בסופם המחבל נהרג.

היה זה במתום מרדף של חודשים של מיטב היחידות של צהל המשטרה והשב"כ, לאחר שהחוליה עליה פיקד נעצרה על ידי הרש"פ על פי מידע שבידי ישראל שוחררה ונעלמה .

עתה, מתוכננת העברת גופתו למשפחתו בניגוד להצהרה של שר הבטחון ליברמן והשר לבטחון פנים ארדן שניתנה בעבר ובניגוד להחלטות הממשלה.

בתמונה המצורפת אפשר לראות את המאהל שהוקם לכבודו ליד פתח הישוב הר גילה, ב"וואלג'ה" על ידי גורמי אש"פ . מעל האהלים יש שלטי הלל למחבל, דגלי אשף, תמונותיו של עראפת , תמונות המחבל ופסוקי הלל לגבורתו . ערב ערב מתקיים במאהל "פסטיבל טרור". נישאים ברמקולים נאומי הלל למחבל ומדברים על השוהדה והשהידים .

ארגון אלמגור קורא לממשלת ישראל לעצור את האי שפיות הזו לפרק את המאהל בסמוך לשער ישוב ישראל ולהפסיק את העברה של גופות מחבלים, מה שמביא רק לעוד טרור ועוד גיבורים לסגידה על ידי הנוער הפלסטיני.

לא יתכן כי שרים יצאו בהצהרות ,הממשלה תחליט החלטות ובשטח ניתנים החלטות אחרות. ארגון נפגעי הטרור "אלמגור" קורא לדבוק במדיניות שהייתה בעבר, בה קבורת מחבלים היתה בבתי קברות סודיים של צה"ל. יש להפסיק להסתכל בראיה הומנית של רגשות המשפחה של המחבל וחבריו ולהביט בראיה רחבה שרואה את כל הפרמטרים ובמיוחד את העובדה שיש שני חיילים של צה"ל בידי חמאס בעזה.