מד"א בחג הכי שמח: בחג הפורים יש פעילות רבה של מד"א, לצד הפעילות השגרתית של הצלת חיים קיבלו צוותי מד"א משלוחי מנות. אנשי מד"א הופתעו לקבל תמונות רבות של ילדים שהתחפשו לאמבולנסים. לקראת חג הפורים, יצאו מתנדבי נוער מד"א לשמח ילדים, קשישים, משפחות נזקקות ועוד בפעילות הומניטארית שנערכה בכל רחבי הארץ.

כלים
צילום: ראובן איבגי
צילום: ראובן איבגי

בתחנת מד"א השונות ברחבי הארץ, יצאו מתנדבי הנוער של מד"א לחלוקת משלוחי מנות במחלקת הילדים בבתי החולים לניאדו, נהריה ותל השומר שם נערכו פעילויות רבות וחלוקת משלוחי מנות. בנוסף, אתמול הייתה קריאת מגילה בתחנת מד"א בחדרה יחד עם אנשי חב"ד.

גם בתחפושות ניתן היה לראות את מד"א - ילדים רבים התחפשו לפארמדיקים ואנשי מד"א, ואפילו לאמבולנסים, אריאל סאנאנס מחולון התחפש לאמבולנס עם סירנה ואורות אדומים מהבהבים ויצא לנסיעות כחלק מהעדלאידע ברחבי העיר. ביישוב הר ברכה שמעו על הפרויקט "אמבולנס המשאלות שלמד"א" ובני הנוער חיפשו את רכב השירות של הישוב לאמבולנס המשאלות. ילדים רבים הפכו את האופניים שלהם עליהם הם רוכבים לאופני-מד"אמפרויקט 'רוכבי החיים'.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "בחג הפורים ישנה הזדמנות למתנדבי מד"א לשמח את האחר, לחשוב על הזולת ולסייע לו. המתנדבים שעוסקים ביום ובלילה בהצלת חיים ניצלו את ההזדמנות לנתינה לזולת ובאופן טבעי מצאו את עצמם משמחים חולים ופצועים בבתי החולים, מחלקים משלוחי מנות ומעלים על פניהם של רבים חיוך ושמחה".