טרנד חדש: חתונות בוטיק קטנות ומיוחדות

בשנים האחרונות ניתן להבחין בטרנד חדש שהופך את עולם החתונות על פיו. אם בעבר, הטרנד והאופנה נטו לכיוון גדול, מוגזם, גרנדיוזי, היום אנו רואים מגמה של יותר ויותר חתונות בוטיק קטנות ששמות דגש משמעותי על אינטימיות, מיקום ועיצוב מיוחד.

כלים
חתונת בוטיק
חתונת בוטיק

 

איך מתבטא אלמנט הבוטיק?

את חתונות הבוטיק ניתן לזהות כמעט בכל המאפיינים שלהן. לא מדובר רק בבחירת מיקום קטן יותר או בעיצוב מוקפד ואישי יותר, אלא גם בבגדי החתן והכלה, גם במתנות לאורחים, ואפילו בסוג האוכל המוגש. נגמרו הימים בהם הכלה מחליפה 3 שמלות בערב אחד, כיום הכלות לובשות שמלות צנועות בעיצובן, בלי שכבות מרובות, מגוון ענק של בדים וחצאיות נפוחות עם תחרה. השמלות של היום הן שמלות שלא בהכרח ניתן לראות עליהן שהן שמלות כלה מהתבוננות ראשונה, וזה כנראה סוד הקסם שבהן. הן בדרך כלל מכילות בדים יותר נפוצים וטבעיים, עיצובים עדינים, ללא תוספות של אבנים ונוצצים. גם בגדי החתן בחתונות בוטיק הוחלפו מחליפת 3 חלקים מהודרת לחולצה לבנה מכופתרת ומכנסי חאקי, למשל, על מנת לשוות לחתן מראה כמה שיותר טבעי ופחות מעונב.

העיצוב בחתונת בוטיק

כפי שאמרנו, גם בעיצוב ובאוכל ניתן לראות את אלמנט הבוטיק משתקף. אם בעבר, הדגש היה על עיצוב מרשים ויוקרתי, נרות ענקיים, נברשות מרשימות מכסף, זרי פרחים ענקיים ועוד, הרי שבחתונות הבוטיק אנו רואים מגמה אחרת – עיצובים עדינים, כפריים, מפות לבנות או בצבע פשתן, בדים טבעיים, מרכזי שולחן עדינים, אם בכלל, ועציצים קטנים מפוזרים בשטח. חתונות בוטיק רבות מאופיינות גם באלמנט משמעותי של DIY- עיצוב בשיטת "עשה זאת בעצמך" בה הרבה מהקישוטים מוכנים בעבודת יד במיוחד לאירוע, כשלא מעט מהדברים ממותגים באופן אישי לחתונה, עם שמות החתן והכלה, התאריך, סכמת הצבעים שהם בחרו ולעיתים אפילו לוגו ייחודי שעיצבו עבור החתונה שחולש על שלל הפריטים העיצוביים.

האוכל בחתונת בוטיק

לא משנה אם מדובר בחתונת ענק בדרום, חתונה בשישי צהריים במרכז או חתונות בוטיק בצפון, אחד הדברים המשותפים לכל אירוע הוא האוכל. כולנו רוצים לדעת שאנו מגישים לאורחים שלנו אוכל משובח ואיכותי, ושהם יהנו מהארוחה שמוגשת להם בשמחה שלנו. יחד עם זאת, גם מהות האוכל משתנה בהתאם לאופנה. אם בעבר הטרנד היה מנות גדולות ומשביעות, כלי מלאים באורז, סלטים ותפוחי אדמה המוגשים למרכז השולחן, או מזנוני בופה ענקיים בהם יכול כל אורח לבקר ולקחת כאוות נפשו, כיום בחתונות הבוטיק אנו רואה טרנד ששם דגש על איכות ולא על כמות. המנות הופכות קטנות יותר, מוגשות לכל אדם באופן אישי, ויש בהן דגש משמעותי על נראות. האוכל מלא צבעים, מסודר בססגוניות על הצלחת, משלב הרבה טעמים שונים, רטבים וקישוטים, על מנת שתרגישו שגם בחתונה אתם מקבלים אוכל גורמה, כמו במסעדת בוטיק.