חברת רד, ספקית גלובלית של פתרונות Telecom Access. טבת יצטרף עם המינוי החדש לצוות ההנהלה הבכיר של החברה. אילן טבת (48) מונה לסמנכ״ל השיווק והפיתוח העסקי בחברת רד, ספקית גלובלית של פתרונות Telecom Access. טבת יצטרף עם המינוי החדש לצוות ההנהלה הבכיר של החברה. בתפקידו הקודם ברד שימש טבת כמנהל חטיבת ספקי התקשורת.

כלים
אילן טבת סמנכ״ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת רד. צילום: יח"צ
אילן טבת סמנכ״ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת רד. צילום: יח"צ

״אילן מביא עמו לתפקיד החדש שני עשורים של מחויבות לחברה, במהלכן לקח חלק פעיל ומרכזי בעיצוב האסטרטגיה הארגונית שלה עבור שוק ספקי התקשורת״, אמר דרור בין, נשיא ומנכ״ל רד. ״משימתו בשנים הקרובות תהיה לכוון את המערך השיווקי של רד כדי להבטיח שהחברה תמשיך להוביל את התעשייה בשוק שמתפתח במהירות. החזון שלו ממצב את רד כשותף האולטימטיבי ללקוחותינו, המאפשר להם ליהנות מכל העולמות: ספקי השירות יוכלו להטמיע וירטואליזציה ברשת (vCPE/SDN) תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ותפעול הרשת הקיימת, ומפעילי רשתות תשתיות קריטיות יוכלו לעבור לעידן רשתות מיתוג מנות מבלי לפגוע ברמת השירות והאמינות שלהם״.

טבת הצטרף לרד בשנת 1997 וכיהן במגוון תפקידים במחלקות השיווק והמכירות של החברה. עד לאחרונה שימש ברד כמנהל חטיבת ספקי התקשורת ולפני כן כמנהל לקוחות אסטרטגיים לטבת תואר ראשון בניהול ותואר שני במנהל עסקים למנהלים מאוניברסיטת תל-אביב.

אודות רד

רד, היא מובילה עולמית בפתרונות Telecom Access. בין לקוחותיה נמצאים ספקי תקשורת מהשורה הראשונה בעולם, חברות חשמל, חברות תובלה וממשל. החברה היא מובילה עולמית בטכנולוגיות ופתרונות תקשורת, דוגמת ה-virtual CPE - vCPEs כמו גם ניטור ביצועי רשתות, סינכרוניזציה על גבי רשתות מיתוג מנות, מזעור חומרה ופתרונות TDM over packet.

לחברה, הפעילה בשוק מעל 35 שנה, יש נוכחות במעל 150 מדינות ובסיס התקנות של למעלה מ-15 מיליון יחידות. רד היא חלק מרכזי בקבוצת רד (הכנסות מצרפיות של מעל 1.25 מיליארד דולר בשנה) מובילה עולמית בפתרונות תקשורת.

www.RAD.com