תושבי גבעתיים התעוררו בבוקר יום ראשון ליום חגיגי במיוחד, בו העיר גבעתיים חגגה יומולדת 95! לציון היום ההיסטורי, ה-2 בחודש אפריל, נתלו מאות בלונים על רכבי תושבים לאורך הרחובות הראשיים עליהם לוגו 95.

כלים
העיר גבעתיים חוגגת 95 שנים להיווסדה. צילום: יח"צ
העיר גבעתיים חוגגת 95 שנים להיווסדה. צילום: יח"צ

תושבי העיר, הורים וילדים התרגשו מההפתעה שצבעה את העיר באווירה חגיגית. לאורך היום נצפו רכבים רבים נוסעים ברחבי העיר עם הבלון קשור לרכבם.

תאריך יום הולדתה של גבעתיים, ה-2 באפריל, הוא התאריך שבו הונחה אבן הפינה לשכונת בורוכוב הוותיקה בשנת 1922. שכונת בורוכוב נוסדה ביוזמתו של דוד שניידרמן, איש העלייה השנייה, ונקראת על שמו של דב בורוכוב, ממנהיגי תנועת הפועלים ומייסד תנועת "פועלי ציון".

שכונת בורוכוב הייתה שכונת הפועלים הראשונה שקמה בארץ ישראל, בה הוקמו הצרכנייה השיתופית הראשונה בארץ, בית-ספר של "זרם העובדים" וסניף "הנוער העובד" הגדול ביותר בארץ, שלימים, בוגריו הקימו קיבוצים רבים ושירתו בארגון ההגנה ובפלמ"ח במלחמה על עצמאות מדינת ישראל.

הלוגו לציון שנת 95 של העיר גבעתיים נבחר לאחר תחרות עירונית בין תלמידי כיתות ז'-יב' בעיר.  

מי שזכו במקום הראשון בעיצוב הלוגו הם תלמידי כיתה ח' מבי"ס ברנר.  הלוגו הזוכה, אשר הודפס על גבי הבלונים שעיטרו את מכוניות התושבים, ילווה את כל הפרסומים מעתה ועד לסיום שנת יום ההולדת ה-95.