פולו ראלף לורן מזמן הפך להיות מעבר למותג אופנה. שם המותג הפך לסמל סטטוס ומילה כוללת ללייפסטייל איכותי ללא פשרות. הקיץ, הדבר בא לידי ביטוי בקולקציה ומנציח את הדגמים האייקונים אמריקאים תוך שכתובם להווה ואני מקבלים רעננות הרלוונטית לגבר המודרני דרך ביגוד ספורט, חייטות איכותית ואביזרים.

כלים
צילום: טל טרי
צילום: טל טרי

 

הקולקציה עשויה מבדים קלים ואותנטיים כגון ג'ינס, כותנת אוקספורד ופשתן השזורים בקולקציה ויוצרים את הבסיס למלתחה של הגבר של פולו. בציור על בד ושילוב אלמנטים מחוספסים ובולטים, מעובד הג'ינס במגוון דרכים חדשניות הכוללות צביעת טיי-דיי, טלאים ושפשופים.

עוד ניתן למצוא בקולקציה: אלמנטים נצחיים כגון חולצת כותנה אוקספורד, חולצת פולו פיקה קלאסית ומכנס צ'ינו קצר המוצגים בשילוב אלמנטים בלתי צפויים בדמות בדים קלילים שיושבים בהרמוניה לצד עליוניות בהשראת העיר האורבנית ומעוררים יחדיו רגישות מודרנית.

שילוב של כותנת חאקי ופשתן אינדיגו מעוררים קלילות מעודנת, ג'קטים ספורטיביים בגזרת סגירה כפולה משדרים ניגוד אופנתי בשילוב עם ג'ינס משופשף ומכנסיים קצרים ומייצרים עירוב ייחודי של אלגנטיות וקלאסיקה אמריקנית. חליפות פשתן ומעילי ספורט בהדפס משבצות ובבדי הטוויד המוסיפים מימדים ומרקמים נוספים לקולקציה. אחד הדגמים ההכרחיים בקולקציית הגברים של פולו - ז'קט הטוויד, אשר מקבל עדכון מודרני בבד פשתן עם אלמנטים של טלאים בכיסים.

מחירים לצרכן:

טי שירטס – החל מ – 249 ₪

מכנסיים – החל מ – 549 ₪

ג'ינסים – החל מ - 599 ₪

מכנסיים קצרות – החל מ- 649 ₪

חולצות מכופתרות – החל מ – 499 ₪    

חולצות פולו – החל מ – 399 ₪

בגדי ים – החל מ – 299 ₪

ג'קט חליפה החל מ- 2,850 ₪

מכנסי חליפה החל מ- 1,050 ₪

ניתן להשיג בחנות ראלף לורן קניון עופר רמת אביב

וברשת חנויות אמפוריום

המלאי עשוי להשתנות בין החנויות. עד גמר המלאי. ט.ל.ח.

לפרטים נוספים: דנה אנגלר / דניאלה רייבנבך תקשורת: 03-6360000