חגיגות יום העצמאות על סיפון הגולדן איריס של מנו ספנות - מנו ספנות בהפלגת השקת עונת האביב, משלבת את חגיגות יום העצמאות על הסיפון. ההפלגה יוצאת ב 23 לאפריל וחוזרת ביום שישי, 05 למאי. יעדי העגינה המשולבים בהפלגה הם איי יוון - כריתים, קורפו, באיטליה תעגון האנייה בבארי ובונציה, ומשם צפונה עד העיר העתיקה של דוברובניק וחזרה דרך עיר הנמל אגיוס ניקולאוס שבכריתים.

כלים
אתרים בהם האנייה תעגון במהלך ההפלגה
אתרים בהם האנייה תעגון במהלך ההפלגה

הפלגה שזורה מקומות מרהיבים ומגוונים, מבטיחה מסלול מרתק ומענג הנמשך 12 יום, במחיר אטרקטיבי ומשתלם של 1018 יורו לאדם בחדר זוגי בפנסיון מלא.

בערב יום העצמאות, יום ב', 01.05, תצא האנייה מהעיר דוברובניק בדרכה לכרתים. האנייה תתקשט בדגלים ובבלונים בכחול ולבן, תתקיים ארוחת בשרים, בסגנון ברביקיו על הסיפון, ולאחר מכן תיערך מסיבת ריקודים קרנבלית לכבוד החג.

הפלגות המשלבות ערבי חג, הן הפלגות מיוחדות, חוגגים על סיפון האנייה, כשכל המשפחה מסבה יחד לשולחן הערוך עם מטעמים מותאמים. האנייה מתכסה אווירת חג עם אטרקציות ופעילויות מיוחדות למשפחה ולילדים, בשילוב מופעי קברט מרהיבים, הפעלות לכל המשפחה, פעילויות במהלך היום ומוזיקה ברחבת הבריכה ובסיפון.

עונת ההפלגות של חברת "מנו ספנות" לשנת 2017, נפתחה. חברת "מנו ספנות", מציעה מגוון הפלגות נופש היוצאות מישראל, ההפלגות כוללת פנסיון מלא, 3 ארוחות ביום. האוכל, מוצרי המזון והמטבחים באניית הגולדן איריס הינם בהכשר ובפיקוח מטעם הרב יצחק דיין, הרב הראשי לקהילת יהודי ג'נבה. בשל ירידת ערך היורו לשפל כמעט היסטורי, זה בדיוק הזמן המתאים להזמין את הפלגות האביב והקיץ ולחסוך כסף וזמן לקראת העונה הבוערת. ניתן להזמין את ההפלגות בנוחות באתר חדש, נגיש וקל המושק בימים אלה לקבלת אינפורמציה והזמנות: או בטלפון 8288. הנחות למזמינים באתר האינטרנט.

בעונת ההפלגות לשנת 2017 של חברת "מנו ספנות", ההפלגות יוצאות למספר ימים, במגוון אורכים שונים, בין שני לילות לבין 14 לילות. יעדי ההפלגות מתרכזים במגוון יעדים באירופה. מחירי ההפלגות נעים בין 179 אירו לבין 1259 אירו לאדם להפלגה. בהפלגות שזורים סיורים מודרכים בכל יעדי העגינה, הופעות והמון כיף.

באנייה 360 אנשי צוות שמטרת תפקידם לפנק ולשרת את האורחים לחוויית נופש מושלמת, ספא מפנק המציע מרכז בריאות ובו מגוון טיפולים קלאסיים ואלטרנטיביים המוענקים על ידי מטפלים מקצועיים, מספרה עם מעצבי שיער מקצועיים וקוסמטיקאית, הממתינים לכל מי שרוצה לשדרג את המראה ולשמור על הופעה זוהרת במהלך ההפלגה.

חופשה עם מנו ספנות חוסכת למשפחות זמני המתנה בשדה התעופה, טיסות, התעסקות בדאגה לארוחות ועוד. אפשרויות הבילוי בהפלגה רבות ומגוונות, ביניהם בריכת השחייה על הסיפון, ג'קוזי תחת כיפת השמים, מועדון ילדים בהנחיית צוות מדריכים מקצועי, משחקים וצעצועים, סדנאות יצירה, הפעלות, סרטים מספריית האינטרנט של האנייה, אולם ספורט, ושלל אטרקציות נוספות. למי שמחפש שלווה ורוצה לפוש ולהתרווח מוזמן לסיפוני המרגוע והשיזוף של האנייה, קוקטייל ביד אחת, ספר ביד השנייה ונוף מהפנט לים כחול אינסופי.