רשת ג'נטלמן המובילה במתנות ומוצרי לייף סטייל ערכה סקר בין לקוחותיה ממנו עלה כי שעון יד תופס מקום מכובד בצמרת המתנות המועדפות על ידי נשים ועל ידי גברים לקנייה ברשת ג'נטלמן.

כלים
שעון יש. רשת ג'נטלמן. קנייה בטוחה
שעון יש. רשת ג'נטלמן. קנייה בטוחה

גברים לא מדברים על זה בדרך כלל, אבל בואו נודה באמת - כשמדובר באופנת גברים, השעון מבליט נופח אישי. ועכשיו ברשת ג'נטלמן ניתן לרכוש ממגוון שעוני האופנה של המותגים הגדולים המובילים .

על פי סקר שערכה רשת ג'נטלמן עולה כי שעון היד הוא הפריט האופנתי מספר 1 אצל כל גבר לפני הארנק, לפני הצמיד, תיק היד, החולצה או הנעליים. עוד עלה מהסקר כי לגבר הישראלי הממוצע יש מספר שעוני יד... לכל אירוע ומטרה.

בג'נטלמן תמצאו את המגוון הגדול ביותר לשעוני אופנה וספורט ביניהם של המותגים ארמני אקסצ'נג, דונה קארן, פוסיל, סקאגן, פייר קרדן, גלרי, גאנט, נאוטיקה, פרארי, GC , גס, מרינר, מזראטי ועוד.

אם בעבר היה נהוג לרכוש שעון כמתנה לבר מצוה, אירוסין או לחתונה. היום, תודה לאל, יש מגוון עצום של מותגים מובילים ואיכותיים כך שאפשר להתפנק עם סטייל חדש ומעודכן של שעוני יד, במחירים מאוד אטרקטיביים ולהתאים שעון יד מבין עשרות מותגי שעונים מהקולקציות החדשות והמעודכנות של ג'נטלמן כדוגמת ארמאני, בוס, פרארי, DNKY, GANT ועוד שורה של שמות מכובדים ויפים.

השעון כמתנה אופנתית

לא צריך לשבור את הראש ולחשוב פעמיים. אם אתם מחפשים / מחפשות מתנה לגבר, לחבר,לבעל, לבן או לנכד עדיף שתלכו על בטוח ותכוונו לשעון ואם כבר שעון - אז בג'נטלמן, רשת חנויות אופנה ומתנות לגבר, שם יודעים להבטיח מבחר עדכני ומחירים טובים אבל שירות עם אחריות, החלפות ותיקונים במידת הצורך.

רכישת שעון לגבר היא מתנה בטוחה שתביא איתה חיוך גדול ושביעות רצון כי אין גבר שלא רוצה שעון. ואם יש גבר שלא רוצה שעון, הוא פשוט עוד לא יודע את זה. השעון הוא הגאדג'ט האופנתי האולטימטיבי. גבר עם שעון הוא טיפוס אופנתי וגבר עם שעון אופנתי, הוא כנראה ג'נטלמן.

ועוד פרט חשוב ביותר שחובה לתת עליו את הדעת: כידוע, האינטרנט מוצף בהרבה הצעות ומבצעים ובחנויות שונות מוצעים דגמים שלא תמיד עומד מאחוריהם בית טוב ולכן חשוב להקפיד על רכישה של שעון יד במקום העומד מאחורי המוצרים שהוא מוכר. ברשת ג'נטלמן תקבלו אחריות, אפשרויות הרחבה והקטנה של הרצועות, שירות וזמינות והחשוב ביותר: אחריות יבואן. אז בפעם הבא שאתם חושבים על שעון יד – תחשבו ג'נטלמן.