אחרי שהתינוק גדל מעט והפך להיות פעוט אתם מרגישים שכבר תוכלו להשאיר אותו עם בייביסיטר בהזדמנויות שונות? אם כך, אתם כנראה צודקים כי למה לא בעצם? זה שאתם אוהבים את הילד שלכם זה ברור, אך האם זה אומר שבגלל זה לא כדאי שתצאו לבלות מידי פעם?

כלים

כמובן שלא כי בילויים זה מסוג אותם הדברים שנותנים לנו טעם לחיים. לכן ברור מדוע גם אתם מחפשים עכשיו את הבייביסיטר הטוב ביותר שקיים והשאלה הראשונה שבוודאי מטרידה אתכם זה האם יש משמעות לגיל שלו. חשוב לדעת שאומנם נער בן 15 יוכל לטפל בתינוק בצורה אחרת מאשר סטודנטית בת 26 אך בסופו של דבר זה תלוי גם:

-          ברגישות

-          בקשר שנוצר עם הילד

-          בניסיון שאיתו מגיע הבייביסיטר

לכן לא כדאי לכם לפסול מישהו רק בגלל שהוא נראה לכם צעיר מידי ובהחלט כדאי לכם לברר עוד כמה פרטים לפני שאתם מקבלים החלטה סופית.

איך תדעו שאפשר לסמוך על הבייביסיטר שאתם מזמינים

האמת היא שלא קל לענות על השאלה הזאת וכל ההורים היו רוצים לדעת שהם מפקידים את הילדים שלהם בידי אנשים אחראיים. עם זאת, כולנו גם מכירים את הסיפורים על התעללויות כנגד ילדים ולכן ברור מדוע אתם חוששים. אנחנו מציעים לכם לבדוק בעיקר את חוות הדעת שיש לגבי אותו בייביסיטר שנראה לכם רלוונטי כי חוות הדעת הללו יכולות לסייע לכם לקבל החלטה.

אל תסכימו לשלם כל סכום שידרשו מכם

לכל אחד מהאנשים שעובדים בתור בייביסיטר יש תעריפים אחרים ולכן בהחלט אפשר לראות אנשים שגובים 35 ₪ לשעה ואילו אחרים שמרשים לעצמם לבקש 50 שקלים. לכן ברור מדוע אתם רוצים להבין מה המחיר הממוצע, כי מה פתאום שתשלמו יותר מידי? זה נכון שאתם רוצים לצאת לבלות וזקוקים לקצת זמן איכות ביחד אך זה לא באמת אומר שעליכם להסכים לשלם מחיר מופקע.

אתם בהחלט יכולים לפנות אל שניים או שלושה בייביסיטרים, לבקש מהם הצעת מחיר ולראות מי יבקש מכם את הסכום הכי הגיוני לעומת האחרים. עוד טיפים על אמהות וכו' תמצאו באתר mamasoon.