בני הזוג, תושבי אחד המושבים בצפון, נשואים זה כ-60 שנה! והאישה טוענת באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, כי "הבעל נוהג בשנים האחרונות להתעלם ממנה ומרצונותיה ולהטיח בפניה כי היא משעממת אותו, מעדיף על פניה את חבריו ומותיר אותה בודדה בביתם... ויתרה מכך, מסרב לכל בקשותיה לעבור ולהתגורר בבית אבות"

עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס
עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס

שיעמום כעילה לגירושין...? דייני בית הדין הרבני האזורי בחיפה, חשבו שהם ראו כבר הכל, אבל מסתבר שעוד נכונה להם הפתעה בתביעה לגירושין יוצאת דופן שהוגשה כאמור ע"י תושבת הצפון.

ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, טען בשמה בכתב התביעה, "האישה מאסה בחיי הבדידות בביתם המשותף והיא מעוניינת לעבור ולהתגורר בבית דיור מוגן על מנת שהיא תוכל לקיים חיי חברה ולהיות פעילה בחוגים המתקיימים במסגרתו ובעלה דוחה את כל בקשותיה וטוען שכל עוד הוא צלול בדעתו ויכול לתפקד באופן עצמאי, הוא לא מוכן לעבור לבית אבות...".

|"זאת ועוד", נטען בכתב התביעה שהגישה האישה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, "הבעל מעדיף בשנים האחרונות להתרועע עם חבריו בני גילו, חבריו למושב ולמושבים סמוכים ומותיר אותה במשך שעות רבות במהלך היום בודדה בביתם ואף פוגע בה באומרו שמשעמם לו במחיצתה...".

האישה טוענת עוד באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, כי, "גם ילדיהם ונכדיהם ניסו לדבר עם הבעל, ולשכנע אותו להיעתר לבקשתה לעבור לבית אבות, אך זה נותר בשלו, עקשן כפרד! ולכן, לא נותרה לה בררה, אלא לבקש סעד משפטי, גט וחלוקת רכוש על מנת שתוכל להמשיך בחייה כפי שהיא מוצאת לנכון".. הבעל, אגב, טרם הגיב משפטית לתביעה.

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.