תל אביב מציעה מגוון רחב של קולינריה ויש בה אינספור מסעדות ודוכני מזון. אפילו לפיצה יש פנים רבות בעיר סואנת כמו תל אביב, אז כל אחד יכול למצוא את ההעדפה האישית שלו. הנה כמה הצעות מיוחדות של סוגי פיצות טעימות

כלים

פיצה היא אחד המאכלים המפורסמים והנפוצים בעולם. השילוב של מאכל מהיר, טעים ומזין כמו פיצה עם האופי המיוחד של תל אביב מוליד שילובים יוצאי דופן. תל אביב הפכה בשנים האחרונות לבירת הקולינריה של ישראל, אך מסתבר שיש לה המון מה להציע גם בגזרת המאפה האיטלקי.

היום כבר אפשר להשיג את כל סוגי הפיצות בתל אביב ומי שיש לו העדפה מיוחדת רק צריך להכיר את האפשרויות שעל הפרק. במקביל, גם מי שלא מוכן לוותר על הפיצה הרגילה והסולידית ימצא משהו שמתאים לו בעיר ללא הפסקה.

מתחילים עם פיצה עבה וממשיכים לפי מטר

למרות שהפיצה היא במקור מאכל איטלקי מסורתי, העולם המערבי הכיר אותה רק אחרי שהובאה לארצות הברית על ידי מהגרים. האמריקאים הפכו את הפיצה למזון מהיר מקובל ובגרסה שלהם משתמשים בבצק עבה במיוחד.

אם כבר ניסיתם פיצה עבה במיוחד ותרצו להמשיך הלאה בסיור הקולינרי, כדאי שתקפצו לפיצריות המציעות פיצה דקה מאוד ומוגשות בצורות של מרובעים או נמכרות לפי מטר (כן, לפי מטר)

צורות מיוחדות אחרות של פיצה תקבלו לא רק בתל אביב אלא גם בשאר רחבי הארץ. לא מעט פיצריות זנחו את רעיון המשולשים המיושנים והחליטו שהפיצה שלהם תימדד בסנטימטרים, מה שאומר שניתן לבחור את הפיצה שלכם לפי מידות וגם לשלם בהתאם. העלות היא לפי גודל הפיצה ומגוון התוספות עשיר ומזמין.

מה ההבדל בין פיצת שף ופיצה דקה?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל פיצה דקה היא פיצת שף. באתר דומינוס פיצה לקחו את המושג צעד אחד קדימה והרימו הפקה שלמה של פיצות בניצוחו של ה-שף, אסף גרניט.

דומינוס החלוצים בתחום והחליטו לקחת את הפיצה הסטנדרטית שכולנו מכירים, ולהמציא את עצמם מחדש. אז אם אין לכם ממש כוח לסייר, ואתם מעדיפים להשאיר את מלאכת הפיצה למומחים, תזמינו משלוח מפנק של פיצת שף איכותית ותתרגלו לסטנדרט חדש.