רשת אקספוז להלבשה תחתונה ובגדי-ים, משיקה את קולקציית קייץ 2017 בכיכוב דוגמניות במשקל שפוי ובגדי-ים בשלל דוגמאות וגם בצבעים פטריוטים - פותחות את עונת הרחצה בסטייל, הדוגמניות: בר זומר, פאולינה אלברשטיין ומעיין מרטונוביץ.

כלים
בגדי-ים expose - הדוגמניות: בר זומר, פאולינה אלברשטיין ומעיין מרטונוביץ. צילום: אלעד גוטמן
בגדי-ים expose - הדוגמניות: בר זומר, פאולינה אלברשטיין ומעיין מרטונוביץ. צילום: אלעד גוטמן

לרגל פתיחת עונת הרחצה התכנסו בחוף מציצים בתל-אביב ידועניות ומובילות דעה,  לדגמן  לקהל המתרחצים בחופי תל-אביב אך תראה עונת הרחצה בישראל, שנפתחת באופן רשמי מחר יום חמישי ה 27 לאפריל.

בין מובילות  הדעה שחשפו את הטרנדים החדשים של בגדי הים לקיץ 2017,  פרזנטורית רשת אקספוז, בר זומר שתככב בסדרת הטלוויזיה החדשה הישרדות, הדוגמניות פאולינה אלברשטיין ומעיין מרטונוביץ.

מסקר שערכה חברת בגדי הים אקספוז עולה כי הצרכנית הישראלית תרכוש הקיץ הקרוב בממוצע  3 בגדי ים שונים. עוד עולה מהסקר כי הצעירות ירכשו העונה 2 בגדי ים ביקיני ובגד ים 1 שלם, במחיר ממוצע של כ 250 ש"ח לבגד ים.  

קולקציית בגדי הים של המותג   expose  עוצבה בהשראת הרשתות החברתיות שכבשו את סגנון החיים של הצעירות. הקולקציה כוללת גזרות מחמיאות של חזיות משולשים מינימליסטים בצבעים עזים וקיצים כמו סגול, שחור, כחול, צהוב, חאקי ופרחוני. בנוסף, הקולקציה מציעה שילוב של מספר בדים בדגם אחד כדוגמא:  תחרה ובד. תחתונים מאופיינים בגזרות נמוכות של תחתוני קשירה ותחתון ברזילאי והחזיות בגזרות משולשים ומחשופים עמוקים.

הטרנדים הבולטים לקיץ 2017:  הדפסים נועזים כשהבולטות מבניהן הן דפוסים מנומרים, טרופיים והוואי עם מוטיבים אפריקאים, טרנדיים של שילוב קרושה, שילוב של תחרת כותנה פרחונית רומנטית.

222 1bd2e