כך אמרה, השבוע מנהלת ביה"ח "מזור" (לשעבר "מזרע") בעכו פרופ' אילנה קרמר, במהלך טקס הענקת כתבי מינוי ופרידה מפורשים שהתקיים בביה"ח והדגישה, "אנחנו בית חולים מרגש , בזכות הצוות המסור והמשימה החשובה". המנהלת האדמיניסטרטיבית של בביה"ח נעמי אסולין, בישרה על זכיית ביה"ח מזור באות המעסיק המתקדם בשירות המדינה בקרב בתי החולים , כמעסיק נשים בעמדות בכירות.

כלים
טקס הרמת כוסית בבית החולים מזור לשעבר מזרע צילום- שרית נס
טקס הרמת כוסית בבית החולים מזור לשעבר מזרע צילום- שרית נס

תנופת עשייה. בטקס החגיגי, שהתקיים בביה"ח "מזור" בעכו במעמד יו"ר נעמ"ת במרחב גליל מערבי עופרה אלקיים, יו"ר ועד הרופאים בביה"ח צמרת דדון, מנהל הסיעוד דרור טרן נציגת ועד הסיעוד אלה ממן ונציג ועד עובדי המנהל והמשק בביה"ח דוד חזן, הדגישה מנהלת ביה"ח פרופ' אילנה קרמר, כי, "למרות המחסור בכוח אדם, בעיקר רופאים , סטנדרט הטיפול הרפואי לא נפגע".

פרופ' קרמר הוסיפה ואמרה, כי, "בית החולים והמרפאות הם חלוצים ומובילים של מספר פרוייקטים ברמה הארצית. בעיקר גאים בבית החולים על הובלה של עיצוב תומך החלמה בכל מחלקות האשפוז בבית החולים , הראשונים בארץ.".

נושא נוסף שמטריד מאוד את מערכת הבריאות בכלל והמערך הפסיכיאטרי בפרט הוא אלימות מטופלים כנגד מטפלים . "אנו לומדים להרחיב את מדף כלי העבודה של הצוות המקצועי על מנת להפעיל גישות חדשניות לטיפול באלימות" והודתה לעובדים על עבודתם המסורה.