מותג שעוני היוקרה, אומגה, חוגג בימים אלה 60 שנה ומשיק מהדורה מוגבלת של 557 יחידות בלבד מסדרת ה- TRILOGY. סדרה זו מכילה שלושה דגמים שיוצרו בשנת 1957 והפכו לקלאסיקה על זמנית. סדרת ה-TRILOGY נועדה לתת מענה לאלו אשר מתקשים להחליט איזה מין השעונים לבחור ויצרה את הדרך המושלמת לרכוש את שלושת הדגמים.

כלים
מותג שעוני היוקרה, אומגה. צילום: יח"צ חו"ל
מותג שעוני היוקרה, אומגה. צילום: יח"צ חו"ל

 

הקופסא עוצבה בסגנון עשיר הכולל: "תיבת הצגה" (הקופסא) עשויה מעץ אלון אשר ניטע בשנת 1898 בעיירה הנמצאת בהרים השוויצרים, על מכסה הקופסא חרות הלוגו של הפרסה וכאשר היא נפתחת כל שלושת השעונים משתלבים היטב בתוך כרית הקורדרוי. התיבה מכילה גליל עור, עם שלוש רצועות עור חלופיות, רצועות נאט"ו וכלי להחלפות הרצועות.

עבור המותג אומגה חשוב לו להיות מתקדם אבל עדין לשמור על המורשת של המותג, ברבות השנים השינויים בטכנולוגיה ובעיצוב היו מהירים אך העיצוב של אומגה נשאר על זמני . המהדורה המוגבלת לוקחת בחשבון את העיצוב המקורי.

כל שלושת שעונים בעיצוב של נירוסטה מלוטשת בצבע שחור טרופי עם מראה וינטאג'. צמידי הפלדה עברו מתיחת פנים ועוצבו בסגנון רטרו עם לוגו של אומגה על לוח השעון כדי לשמש העתק מקורי של שעון משנת 1957.

מבט מקרוב יראה שיש שוני בין שלושת הגרסאות , כל שעון מוגבל ל-3,557 יחידות ומשווק בתוך קופסא אדומה עם שתי רצועות, אחת מעור ואחת נאטו עם כלי עבודה להחלפת הרצועה.

Speedmaster The - הסדרה שנבחרה על ידי נאס"א לשעונים שישמשו את האסטרונאוטים, עוצבה עבור נהגי מרוץ, כאשר מסתכלים ניתן לראות מתחת למכסה האחורי של השעון את מנגנון של אומגה 1861. דגם זה, היה השעון הראשון אשר שימש את הנחיתה הראשונה על הירח של ניל ארמסטרונג וצוות החללית האמריקאית בשנת 1969, מאז עונדים כל האסטרונאוטים רק את שעוני אומגה במשימותיהם בחלל. סדרת שעוני ספיד מאסטר(Speedmaster) הפכה לאייקון אופנה וסימן היכר למביני עניין בענף השעונים.

The Railmaster - שעון בעיצוב חכם, פשוט, מעשי ואלגנטי להפליא, המופעל באמצעות כרונומטר. הסגנון היומרני של השעון משנת 1957 נשמר והובא למודל 2017, אבל פנים השעון השתכלל עם השנים והשתנה. השעון עם מנגנון הכרונומטר 8806, אשר עמיד לשדות מגנטיים של עד 15,000 גאוס. מגיע עם תעודה ייחודית למנגנון השעון.

- The Seamaster מודל 2017, מבוסס על CK2913 וכולל סקאלת השעון שעשוייה מאלומיניום שחור, ושומר על הסמל של ה"NAIAD" המקורי שעל הכתר, אשר חזר ב -57 והיה לסימן היוצא דופן של שעון נגד מים. סוס ה-Seamaster והלוגו של האומגה על ה- caseback נשארו בדיוק כפי שהיו בשנת 1957 והמנגנון הינו כרונומטר 8806, אשר עמיד לשדות מגנטיים של עד 15,000 גאוס. מגיע עם תעודה ייחודית למנגנון שעון.