התאחדות הסטודנטים הארצית קוראת לסטודנטים וסטודנטיות להציע יוזמה חברתית משמעותית שתיושם לאורך יום אחד בלבד, תמורתה תעניק מלגה של 10,000 ש"ח.

כלים
מלגת המעשים הטובים
מלגת המעשים הטובים

התאחדות הסטודנטים הארצית, יחד עם Milgapo - פלטפורמת המלגות הרשמית של ישראל, מציעות מלגה על-סך 10,000 ש"ח, לסטודנט/ית שיזכה בתחרות "מלגת מעשים טובים", בה סטודנטים מוזמנים להציע יוזמה חברתית משמעותית ומקורית, אותה ניתן ליישם ביום פעילות אחד מלא.

זהו מיזם ראשון מסוגו שייתן מלגת לימודים עבור יוזמה חברתית שתתבצע ביום אחד. ההצעה הטובה ביותר תבחר על-ידי וועדת שופטים ייעודית, המורכבת מיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, מייסד Milgapo, ופעילים בשדה החברתי-אזרחי בישראל. את ההצעות ניתן להגיש עד ליום שלישי, ה- 23.5.2017, באמצעות דף הפייסבוק של Milgapo :

Milgapo הוקמה על-ידי שני יזמים בשיתוף התאחדות הסטודנטים הארצית, במטרה לעשות מהפכה בתחום המימון ללימודים אקדמיים. הפלטפורמה שהוקמה כמיזם עסקי-חברתי, נועדה לענות על צורך ברור של ציבור הסטודנטים והסטודנטיות, ומנגישה להם בצורה קלה ומסודרת את מגוון המלגות הקיים. כמו כן, ב-Milgapo שואפים להגדיל את היצע המלגות הקיים ובד בבד לעודד עשייה חברתית וקהילתית.

כיום, למעלה מ-50,000 סטודנטים מסתייעים בטכנולוגיה הייחודית של מלגפה המאפשרת לאתר מלגות רלוונטיות בהתאמה אישית וכן להגיש בקשה למלגה בצורה נוחה, תוך דילוג על השלבים הביורוקרטיים הנדרשים בדרך. חזון החברה הוא להמשיך ולהוריד את אחוזי הנשירה באקדמיה עקב קשיים כלכליים, דרך חיבור מהיר ויעיל בין הסטודנט לקרנות. כמו כן, שואפים בחברה להגדלת הסכום הכולל המחולק בכל שנה כמלגות על ידי הקרנות השונות.

טל חורב, מייסד Milgapo:

"העשייה החברתית של הסטודנטים, תמורת המלגות אותן הן מקבלים היא ערך מוביל במיזם, ומתוך כך נולדה מלגת "המעשים הטובים". הרציונאל העומד בבסיס התחרות הוא לאפשר לסטודנטים לפרוץ את גבולות המחשבה ולרכז מאמצים ביום פעילות מרכזי ומשמעותי, אשר יתניע שינוי גדול בהרבה. אנו מקוום לראות עוד קרנות ומיזמים דומים שיצטרפו ויסייעו להגדיל את מכסת המלגות הכולל לסטודנטים, ובכך למגר את אחוזי הנושרים מטעמים כלכליים".