הזמנה לתערוכה: תערוכת "שונים ביחד" – מאורגנת ע"י בית דניאל, מרכז היהדות הרפורמית בת"א, בשיתוף דיזינגוף סנטר, וכוללת 22 יצירות של תלמידים בנושאי סובלנות, קבלת האחר וקיום משותף – היא חלק מיזם בינ"ל בשםEmbracing Our Differences שהחל בארה"ב לפני למעלה מעשור.

כלים
תערוכת "שונים ביחד" – מאורגנת ע"י בית דניאל, מרכז היהדות הרפורמית בת"א, בשיתוף דיזינגוף סנטר
תערוכת "שונים ביחד" – מאורגנת ע"י בית דניאל, מרכז היהדות הרפורמית בת"א, בשיתוף דיזינגוף סנטר

את המיזם הביא לישראל הרב מאיר אזרי, ראש מרכזי דניאל ליהדות מתקדמת וזו שנתו השלישית בישראל, בהמשך התערוכה תנדוד לארה"ב ואירופה שם היא תוצג במרכזים יהודיים בוושינגטון, מיאמי, אטלנטה ולוס אנג'לס וכן בוורשה ובמרכזים יהודיים נוספים באירופה יצירות התלמידים (מתשעה בתי ספר ברחבי הארץ) יוצגו כפוסטרים ענקיים על קירות הגלריה בדיזנגוף סנטר פתיחת התערוכה: יום ג' 23.5.17 שעה 17:30, נעילה: יום ה' ה-6.17.1.

פתוח לכל אורך היום מיקום: מתחם הגלריה (קומה 1-) דיזנגוף סנטר, רח' דיזנגוף 50 ת"א, הכניסה חופשית מצ"ב כל הפרטים ותמונות של היצירות מאושרות לשימוש עיתונאי. קרדיט עפ"י שם התלמיד/ה וביה"ס בתמונה. 14 מאי 2017 תערוכת "שונים ביחד" יצירות תלמידים בנושאי סובלנות, קבלת האחר וקיום משותף יוצגו כפוסטרים ענקיים על קירות דיזנגוף סנטר פתיחת התערוכה: יום ג' 23.5.17 שעה 17:30, נעילה: יום ה' ה-6.17.1 מתחם הגלריה בדיזנגוף סנטר, הכניסה חופשית "שונים ביחד" הוא פרויקט חינוכי אמנותי המתקיים זו השנה השלישית במספר גדול של בתי ספר ברחבי הארץ, ובמרכזו תערוכה שמציגה 22 עבודות אמנות של תלמידים ממגזרים שונים בעלי רקע סוציו אקונומי מגוון. העבודות בתערוכה עוסקות בנושאי סובלנות, פתיחות וקבלת האחר, כשהמצטיינות מביניהן יוצגו כפוסטרים ענקיים על הקירות החיצוניים של דיזנגוף סנטר.

במסגרת הפרויקט, תלמידים מכל גווני החברה הישראלית עברו תהליך שמטרתו הקניית ערכים של סובלנות, שוויון, הכרת האחר וקיום משותף, תוך למידת משמעותה של חברה רב גונית ושמירה על מוטיב האינדיבידואליות.

בפרויקט ישתתפו תלמידות ותלמידים מבתי הספר "בגין" באילת, "הדסים" בצור-הדסה, הטכנולוגי "נעמת" בכפר קרע, "פיקא" בפ"ת, "קריית חינוך עירוני" ("עירוני ז'") ביפו, "ביאליק רוגוזין" "אוסישקין", "אילונית" ו"עירוני ד'" בת"א.

הפרויקט הישראלי הוא שלוחה של המיזם ,Embracing Our Differences שהחל לפני יותר מעשור בסרסוטה שבפלורידה ופועל עד היום בהצלחה ברחבי ארה"ב. עשרות אלפי תלמידים מ-80 מדינות לוקחים חלק בפרויקט העולמי, שבמסגרתו הם נקראים ליצור עבודות אמנות המציגות סובלנות ופתיחות לאחר ולשונה, כשהעבודות הנבחרות מוצגות על גבי מתקני ענק בפלורידה ובישראל. התערוכה הישראלית תגיע השנה לחו"ל ותוצג במרכזים יהודיים בוושינגטון, מיאמי, אטלנטה ולוס אנג'לס וכן בוורשה ובמרכזים יהודיים נוספים באירופה.

יזם הפרויקט בישראל, הרב מאיר אזרי, ראש מרכזי דניאל ליהדות מתקדמת: "בימים אלה המאופיינים בחוסר סובלנות גואה, יותר מתמיד, עלינו ללמוד כיצד להכיר ולכבד את השונה מאתנו בצבעו, מינו, דתו ותרבותו, וכך נפנים את ההבנה שעובדת היותנו חברה רבת גוונים הינה מכפילת כוח ולא מכשול. אנו מלאים תקווה שעבודותיהם של התלמידים יעוררו רבים להכיר ברב גוניות של החברה הישראלית".

דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף של דיזנגוף סנטר: "אנו שמחים לארח תערוכה שעיקרה הוא בקבלת האחר והשונה. להשקפתנו, הסנטר הוא המרכז של ת"א גם משום שהוא הכי מאפשר, מקבל וליברלי, כך שטבעי שתערוכה מסוג זה תוצג אצלנו".