רכיבת ענק לכבודו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. מעבר לכך שמדובר בנשיא המעצמה החזקה בעולם, הוא גם הארליסט מושבע. מועדון הארלי דיווידסון ישראל לא נשאר אדיש לביקור טראמפ בישראל!

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 אלבר מוטו ייבואנית הארלי דיווידסון, יחד עם מועדון הארלי דיווידסון בישראל, יקיימו מחר רכיבת מחווה בשיירת ענק בעת ביקורו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל. לא רק שאין דבר יותר אמריקאי מהארלי - הנשיא האמריקאי הוא קודם כל חובב הארלי ידוע. ברשותו מספר גדול של אופנועים כשהיהלום שבכתר הוא אופנוע הארלי דיווידסון ייחודי שעשוי כולו מזהב. כזכור, את השקת מסע הבחירות לנשיאות עשה טראמפ באחד ממפעלי הארלי דיווידסון. צילום: אילוסטרציהharley davidson c6a37

לכבוד המאורע והחבר החשוב שמגיע, ביום הביקור, מחר, יום שני - 22.5.17 מאות מרוכבי הארלי דיווידסון יתכנסו יחד למסע מחווה ענק וצבעוני בו יקושטו מאות אופנועי הארלי דיווידסון בדגלי ישראל, ארה"ב והארלי. גם הרוכבים יתלבשו כמיטב המסורת מה שמבטיח מסע צבעוני כמו שרואים רק באמריקה הגדולה. רכבי טנדר גדולים גדולים ילוו את הרוכבים, עליהם יודבקו תמונות ענק של הנשיא טראמפ יחד עם דגלי ארה"ב. להשלמת האווירה תושמע מוזיקה אמריקאית אמיתית ומשובחת.

בשעה 12:00 תצא השיירה מסוכנות הארלי שבחולון לרכיבה של כשעה במסלול שיעבור בתל אביב ויגיע עד לשגרירות האמריקאית. בשעה 13:00 בדיוק תעצור השיירה בחזית הבניין להדגשת העוצמה ולאות של אחווה עם ידידנו מאמריקה. אנשי השגרירות כבר מכינים עצמם לאירוע ומתכוונים להעביר את מסר האחווה של ההארליסטים הישראלים להארליסט מספר 1. תנועת השיירה מאושרת ותלווה ע"י משטרת התנועה.

ניסים בנימין, מנכ"ל אלבר מוטו, ייבואנית הארלי דיווידסון ודיאלים בישראל "עבור ההארליסטים בישראל, טראמפ, המחזיק באופנוע כבוד מזהב של הארלי דווידסון, הוא קודם הארליסט מס' 1 ורק אח"כ נשיא ארה"ב. סוכנות הארלי תערוך לכבודו מסע כבוד כמו שרק הוא ראוי לו. זהו יום יום חג עבורנו".