אם חלמתם לרכוש מותגים שווים און ליין וליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד, הרי שכעת באמצעות אתר MINE הישראלי, ניתן גם לקנות במחיר אטרקטיבי, וגם למכור מותגים.

כלים

 

האתר הוקם כזירה שיקית אינטרנטית שבה מתקיים מצב שבו כולם מנצחים. המוכרים יכולים להפוך פריטים מהמלתחה שלהם שאינם בשימוש לפריטים שמכניסים להם כסף, ומהצד השני, הקונים שאוהבים מותגים, יכולים לרכוש מותגים שווים, באיכות מעולה, במחירים משתלמים במיוחד, לעיתים עד ל 70 אחוזי הנחה.

אז מהיכן הגיע המיזם הנפלא הזה?

את המיזם הגו שני יזמים: שרון שסטוביץ ברק וגיא אקרמן, זוג חברים שהכירו אחד את השנייה על ספסל הלימודים. השניים מספרים כי הם " נרגשים להשיק אתר שמביא עמו בשורה לצרכנים הישראלים שיוכלו למכור את מותגי האופנה הנחשקים במחירים נגישים במיוחד" עוד הם מדרבנים את קהל הצרכנים " לעשות סדר בארון, ולהצטרף לחוויית מכירה וקנייה שיתופית ומתקדמת!".

אז איך זה יעבוד?

MINE ישמש זירת מסחר, בה ימכרו מותגי על כגון: פראדה, שאנל, גוצ'י, ודומיהם, כאשר החנות תתווך בין המוכרים שלא ניצלו את הבגדים לבין הפאשניטסים ומכורי המותגים. המחירים כמובן יהיו הוגנים ואטרקטיביים.

כיצד יגיעו המותגים לבעלים?

פיתוח האתר והרעיון נעשה עם המון חשיבה מצד שני החברים שחשבו על הכל, מה שיחסוך המון למוכרים ולקונים בחנות. הצד המוכר יזמין שקית ייעודית מהאתר והשליח יאסוף את הפריטים מביתו של המוכר ללא עלות. חשוב לדעת כי הפריטים עליהם להיות במצב חדש או לחלופין במצב שמור מאד (כחדש), ועליו להיות חלק מרשימת מותגים (ולא, בגד מהבאזר השכונתי אינו נחשב!) לאחר מכן הבגדים עובדים לבדיקה, תמחור והם משווקים למכירה בחנות און ליין.

אם אחד מהפריטים נמכר, הכסף מועבר למוכר (מינוס עמלת תיווך) ואם לאחר מאה ימים חלק מהפריטים נותרים יתומים ללא רוכש, הפריטים שנותרו מוחזרים למוכר תמורת עלות משלוח או נתרמים – וזאת לפי החלטת המוכר.

מנגנוני בקרה קפדניים

אם תהיתם לגבי בדיקות מותג וחשש מזיופים, אל דאגה, האתר מאפשר מכירה של פריטים שנלבשו מעט פעמים, ופריטים חדשים בלבד, תוך שלמנהלי האתר יש מנגנון בקרה לכך שהאתר לא יהפוך למסחרי והוא חוסם את מי שמנסה למכור מוצרים בכמויות. עוד מסבירים שני היזמים כי השותפה למיזם, שסטוביץ הינה בעלת תואר שני בניהול מותגי אופנה, ויש בידי האתר כלים לזהות זיופים בכל 380 המותגים שכרגע האתר מאפשר למכור. כך ימנעו מכירת מותגים מזויפים באתר.

MINE ולא eBay?

זהו בוודאי השלב שאתם תוהים מדוע MINE לא eBay או פלטפורמת קניות באינטרנט אחרת? הרי גם ב eBay ניתן למצוא בגדי מעצבים  או למכור אותם. וזה נכון, גם ב eBay ניתן למכור מותגים, אבל ב eBay כלל הנטל מוטל על המוכר. המוכר עליו לצלם את הפריט לערוך את המלל, לתמחר ולדאוג לכל. במיזם הישראלי החדש כל מה שיש לעשות הוא לתת שקית מותגים והכל נעשה על ידי היזמים של  MINE.

ומה עם קהל הצרכנים הישראלי, האם הוא באמת משתף פעולה?

אכן כן, מסתבר שהקהל הישראלי רוצה לשתף, להחליף, להיות אקולוגי, וחברתי, ולעשות מזה כמה שקלים. ואכן, הקהל אהב את מיזם MINE וכבר החל להתעניין ולהכין שקיות של מותגים ופריטי יוקרה לכל המעוניין.