איך טכנולוגיה שוברת היררכיות ומייצרת הזדמנויות בבנקאות? ואיך החדשנות משבשת ומשפיעה על הכלכלה העולמית? בכירי עולם הבלוקצ'יין והפינטק יגיעו לכנס ה- D10e המתקיים לראשונה בישראל כנס המומחים של e10D הראשון בישראל ייערך ביום ג' 6.6 ב RISE ת"א

ביטקוין. צילום: אילוסטרציה
ביטקוין. צילום: אילוסטרציה

 

על רקע העלייה המסחררת בשער הביטקוין ומטבעות דיגיטליים האחרים ועל רקע העלייה באמון העולמי בטכנולוגיית הבלוקצ'יין והמהפכה אותה היא מובילה, יגיעו בשבוע הבא 20 מומחים עולמיים לכנס ה E10D הראשון בישראל. בין הדוברים ישתתפו בכנס ברוק פירס – מנכ"ל בלוקצ'יין קפיטל, דייוויד בלומברג, מייסד בלומברג קפיטל, מני רוזנפלד, יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי ומשקיע הון סיכון בתחום, יונתן בן סימון – מנכ"ל Matchpool, ג'ייסון קינג – מקים Unsung.org, קרייג סלארס – יזם משותף Tether & Omni. המדובר בקבוצה של יזמים המובילים את היוזמות המעניינות והחדשניות ביותר בתחום הבלוקצ'יין והפינטק ובכנס הם יחלקו את תפיסת עולמם על הטרנדים המובילים בתחום ויחשפו יוזמות חדשניות בנושא. כנס המומחים של E10D נועד ליצירת דיונים מקצועיים וממוקדים ומהווה זירת מפגש לנטוורקינג והזדמנויות פיתוח עסקי למנהלים, משקיעים ואנשי חדשנות מכל העולם.

מאט מק'קיבין, יזם משותף של e10D:"שבירת מוסכמות עסקיות באמצעות טכנולוגיות חדשות כמו בלוקצ'יין ממשיכה לשטח את ההיררכיה החברתית. המערכת הפיננסית העולמית משתנה במהירות והופכת דמוקרטית יותר ונגישה יותר לכל אדם עם חיבור לאינטרנט. כנס המומחים של e10D מדגיש ומעצים את התהליך הזה על ידי חיבור של אנשים ששותפים לתפיסת עולם זו".

בשנים האחרונות תעשיית הפינטק אימצה את הביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים והביאה לפיתוח מואץ של תחום החדשנות המשבשת. הדיונים יתמקדו ברעיונות פורצי דרך שמובילים את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם. המשתתפים יבחנו כיצד שבירת היררכיות מייצרת הזדמנויות ואיך חדשנות משבשת באה לידי ביטוי בתחומי הבנקאות, תעשיות המידע, הביטחון, הפרסום, התרבות ועוד.

הוא הביטוי המילולי-מספרי למונח "Defragmentation" – פיזור וביזור. כנס ה E10D עוסק בשבירת היררכיות המסורתיות ומפגיש את הגורמים המובלים והחדשניים ביותר בתעשיות הפינטק, הכלכלה השיתופית ועתיד שוק העבודה. כנס המומחים של E10D יתקיים לראשונה בתל אביב, לאחר שכנסים קודמים התקיימו בבוקרסט, סן פרנסיסקו, סינגפור ואמסטרדם. הוא צפוי למשוך עשרות משתתפים מכל רחבי העולם.