תושבת הקריות, שסבלה  במשך תקופה ממושכת מנדודי שינה, עברה סדרת טיפולי שיאצו במרפאת כללית רפואה משלימה על ידי המטפלת אסתי אוז'לבו וכבר לאחר מספר טיפולים, דיווחה כי נדודי השינה חלפו וכי היא חזרה בזכות כך לחיי שגרה תקינים

כלים

 

טיפול מוצלח. במרפאות כללית רפואה משלימה מעניקים, מגוון טיפולים, אך לאחרונה, הופתעו מפנייה יוצאת דופן של צעירה תושבת הקריות, שדיווחה על כך, שהיא סובלת כאמור במשך תקופה ממושכת מנדודי שינה, כנראה כתוצאה ממתח במקום העבודה וממשבר במשפחתה.

צוות מרפאות כללית רפואה משלימה, המליץ  בפניה לעבור טיפולי שיאצו באמצעות במטפלת המטופלת, אסתי אוז'לבו, שהתאימה עבורה מספר טיפולים, שנתגלו כמוצלחים במיוחד עם חזרתה של המטופלת לישון באופן סדיר ובזכות כך, לתפקוד תקין בחיי השגרה. המטופלת ממשיכה  לקבל טיפולים המוגדרים כשימור.

השיאצו, הינה טכניקת טיפול יפנית המתבססת על הרפואה הסינית וכוללת מגע ולחיצות בנקודת איזון בגוף, כיפוף ומתיחת האיברים במטרה לשחרר חסימות, לנתב את האנרגיה של הגוף ולהביא לאיזון הגוף והנפש. השיאצו מסייע לכאבי גב, צוואר, שרירים תפוסים, כאבי מפרקים ולחץ.

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה.  כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.