"רסקיו" הטיפות הפופולאריות לשלווה ולרוגע המבוססות על תמציות פרחי באך מוצעות מעכשיו גם במהדורת קרם שנועדה להרגעת העור ולשיקומו.

כלים
rescuecream- קרם להרגעת עור מגורה ואדמומי 70  שקל (צילום:אלון גנון)
rescuecream- קרם להרגעת עור מגורה ואדמומי 70 שקל (צילום:אלון גנון)

העור ידוע כגורם המשקף את ההרגשה הפנימית של הגוף. עליו נראים פעמים רבות הסימנים הראשונ ים והשלכותיהם של חיים טרודים ותובעניים, אשר עשויים לגרום לעור יבש, גס ומגורה.

רסקיו קרם, מבוסס על תרכובת של 5 תמציות פרחי באך, בתוספת תמצית הניקוי של  ד"ר באך. מדובר בקרם לחות לא שומני ואינטנסיבי המעניק לחות לעור יבש, מרגיע אותו ומחזיר אותו למצבו הטבעי. הקרם מותאם למריחה במצבים שונים: עור מגורה, עור מחוספס או סדוק, עור עם מכות יבשות, צלקות אחרי ניתוח, כוויות קלות, פצעי לחץ, חבורות, שפשפות ועוד. בנוסף, שולבה בקרם תמצית "קארב אפל" שנועדה לסייע ב"ניקוי" אנרגטי. 

הקרם מותאם למריחה על הידיים, הגוף ועור הפנים. הוא נעים למגע ומריחה, אינו שומני, נטול ריח, ללא לנולין, בישום ופרבן. בטיחותי לשימוש על עור גס, מתקלף או סדוק. בשימוש קבוע הוא עוזר בהגנת העור מפני השפעות סביבתיות וגורמי לחץ חיצוניים אחרים.

אריזתו הקטנה מאפשרת לשאת אותו בתיק האישי לשימוש בשהייה מחוץ לבית: לנופשים, לעוסקים בספורט, חיילים ולכל מי שזקוק לו. היתרון הממשי של הקרם שאינו מותיר תחושה של מרקם שומני ונספג במהירות.  יש למרוח כמות נדיבה לכיסוי האזור הרצוי. ניתן לשוב ולמרוח לפי הצורך.

מכיל 30 ג"ר

מחיר:  70 ₪ לצרכן

להשיג בסניפי רשת סופר פארם, בבתי המרקחת ובבתי הטבע ברחבי הארץ.