כמדי שנה ארגון עובדי חברת החשמל במרחב הצפון בראשותו של היו"ר יעקב דבידה מקיים אירועים מפנקים לעובדים ולבני משפחותיהם בחודשי הקיץ, כאשר השבוע בילו העובדים ובני משפחותיהם ביום הכיף השנתי שקיים ועד העובדים בפארק המים "שפיים", שבו הקפיצו את העובדים   ליאור נרקיס עם הלהיט "קוראים לזה שגעת..." ונועה קירל

כלים
יום כיף בפארק שפיים של ועד עובדי חברת חשמל צפון צילום- אייל שוורץ
יום כיף בפארק שפיים של ועד עובדי חברת חשמל צפון צילום- אייל שוורץ

 

אלפי עובדי חברת החשמל במרחב הצפון ובני משפחותיהם, השתתפו השבוע ביום הכיף השנתי שקיים ועד העובדים הצפוני בפארק המים "שפיים" שאורגן ע"י ליו"ר הוועדה המארגנת חבר הוועד הצפוני והמזכירות הארצית רפי בנבניסטי וחברי הוועדה שי סלוצ'קין ואשר קהלון. מנכ"ל חברת החשמל, עופר בלוך כיבד את האירוע בנוכחותו וערך יחד עם יו"ר הועד הצפוני של עובדי חברת החשמל  יעקב דבידה וחברי הוועד, סיור בין העובדים ושמעו מהם על עיסוקם ותרומתם לחברה.

יו"ר הועד הצפוני של עובדי חברת החשמל, יעקב דבידה  ברך את העובדים והדגיש, "יום הכיף אורגן עבור העובדים המסורים העוסקים במלאכה ופועלים למען הקהילה במשך כל השנה. יום הכיף, נועד  לאחד וללכד את משפחות עובדי החברה". יעקב דבידה הודה ליו"ר הוועדה המארגנת חבר הוועד הצפוני והמזכירות הארצית רפי בנבניסטי. ולחברי הוועדה שי סלוצ'קין ואשר קהלון שעמלו וטרחו וארגונו את האירוע המוצלח.