העולם המודרני הוא מאוד חסר גבולות, אך מצד שני אנו תמיד חשים בו מעין סגירות, כאילו שהטכנולוגיה הקיפה אותנו מכל כיוון ואין שום מנוס ממנה. עם זאת, אין בנמצא אף אפליקציה המאפשרת לענות על הצורך לעצור וליהנות מהרגע. זאת מהסיבה הפשוטה שאין אפליקציה שתשתווה לאטרקציה שניתנה לנו על ידי הטבע עצמו. מדובר בשטחים הקסומים שנותרו כפי שהיו מאז ומעולם ומעניקים לנו את האפשרות להרגיש חלק ממשהו הרבה יותר גדול, ולעשות זאת בסביבה שמאפשרת לנו להרגיש גדולים מהחיים. נשמע סותר? לא כשמדובר בשיט על יאכטה משלכם, כאשר אתם מתפקדים בתור הקפטן הבלעדי ומשיטים את החברים, את הקרובים ואת האורחים שלכם לכל מקום שתרצו במי הים רחב הידיים.

כלים

 

מדוע כדאי ללמוד קורס סקיפרים?

חלקנו כבר הפליג ביאכטות שונות בשלב זה או אחר בחיינו, אך כולנו גם מכירים מהסרטים את אורח החיים הכולל את האפשרות לבלות בים בכל יום חופשי. מה יכול להיות יותר יוקרתי ומדהים מהאפשרות להחליף את המנגל בחצר בשיט תענוגות שיוצא מהמרינות המובילות בישראל? יאכטה שעומדת לרשותכם בכל עת, והכי חשוב – שאין לכם שום צורך במומחה שילווה אתכם, כי מצויים בידיכם כל הידע והכלים הנדרשים על מנת להיות מומחים כאלה בעצמכם. החברים, המשפחה ובן או בת הזוג שלכם יתלהבו מהיכולות שלכם, וכולם יקבלו את הרושם שאתם שולטים במצב בכל עת ובכל מקום – גם במעמקיו התכולים של הים.

היכולת לשוט – חופש צלול ורוגע

היכולת להפליג בים מאז ומתמיד התחברה באופן אמיץ למושג של החופש. הים כשלעצמו הוא חיה שאי אפשר לאלף, אך באמצעות יכולת לתפעל יאכטה בצורה בטיחותית ונכונה, ניתן לקבל מושג כלשהו על הדיאלוג שאפשר לנהל עם הגלים. היכולת לצאת לים בכל עת (בהנחה שכללי הבטיחות הבסיסית מאפשרים זאת) שוות ערך להזדמנות להיות תמיד חופשי, כי למעשה האדמה אינה מחזיקה אתכם בשבי: תמיד יש לכם לאן לברוח מחיי היומיום ומהעולם המורכב שסביבכם. זו הסיבה לכך שתמיד כדאי ליצור נתיבי מילוט משגרה, שלא תמיד משאירה לנו מקום לחופש אמיתי.

מאפיינים של קורס הסקיפרים המושלם

קורס סקיפרים הוא הדרך המושלמת לקבל את הנתיב הזה בצורה תקינה ובטיחותית. הקורס מאפשר לכם לקבל גישה למועדון שייט אקסקלוסיבי הכולל בתוכו חברה טובה, גישה לחומרים לימודיים חיוניים על מנת שתמיד תרגישו שאתם מגנים על הקרובים לכם ויוצרים עבורם חוויה שהיא לא רק קסומה, אלא גם בטיחותית לגמרי. בנוסף, הקורס הופך אתכם למעין נציגים של החברה הגבוהה, משום שהאפשרות לחגוג ביאכטה היא אחד הגורמים המבדילים את העולם היוקרתי מזה השגרתי והרגיל שלא תמיד מאפשר להרגיש שייכים או בעלי ערך אישי כלשהו. קורס סקיפרים מהווה גם אפשרות לשפר את יכולות הניווט והריכוז, וגם גישה לעולם חדש שיוסיף נופך חדש ומרשים יותר לחיי הפנאי שלכם ושל כל הקרובים לכם. קחו את ההגה לידיים והרגישו את הרוח מנשבת על פניכם ואת האופק פתוח לקראתכם. צרו לעצמכם עולם חדש של חוויות, והפעם – אתם מנווטים.