מרפאת "ח-300" של מאוחדת אשר נפתחה במרכז "מול", נחנכה באירוע חגיגי במעמד מנכ"ל מאוחדת - מר זאב וורמברנד, רב העיר חולון - ר' יוחנן גור אריה, מנהלת המחוז - הגב' אילנה תבור, הרופא המחוזי - ד"ר סרגיי נגורנוב, מנהלת המרפאה - הגב' לימור דורון, עובדים ולקוחות.

כלים
מאוחדת חונכת את המרפאה בח-300 בחולון
מאוחדת חונכת את המרפאה בח-300 בחולון

מנכ"ל הקופה, מר זאב וורמברנד, בירך על המרכז הרפואי החדש המעניק ללקוחות חולון מגוון שירותים וחווית שירות, המתאימה לאוכלוסיית השכונה והצהיר כי ימשיך להשקיע בשירותים המתאימים לאוכלוסיית השכונה ולשמירה על איכות הבריאות של לקוחות מאוחדת.

רב העיר, ר' יוחנן גור אריה, בירך אף הוא על פתיחת המרפאה, הזכיר את הצורך החשוב שתמלא המרפאה לתושבי העיר וציין לשבח את מגוון השירותים ובית המרקחת החדש המציע בנוסף לתרופות מרשם גם תרופות ומוצרי מדף כולל משקפי קריאה.

המרפאה החדשה מרחיבה את השירות הניתן בחולון והוקמה בנוסף למרפאות הוותיקות ב'קוגל' וב'בן גוריון'. במרפאה רפואה ראשונית בכל ימות השבוע, גם בבוקר וגם בשעות אחר הצהריים תוך שימת דגש על תחום רפואת הילדים הכוללת הוספת רופאים: ד"ר איציק בר-אור, מומחה לילדים, ד"ר מאיה בזל, ד"ר אנה אלברג וד"ר יגאל אפרתי - כירורג ילדים, דיאטנית ילדים ואבחון קשב וריכוז. כמו כן הורחב השירות "ביקור בריא" במסגרתו מומלץ לבקר עם הילדים לצורך מעקב רפואי ופיתוח הקשר האישי עם הרופא.

במרפאת ח-300 תיפתח המעבדה לצורך בדיקות דם החל מהשעה 7:00 בבוקר ובית המרקחת החל מהשעה 7:30. כתובת המרפאה: פנחס אילון 13. טל' 03-7783888.