יש רגעים בחיים שבהם אנחנו זקוקים למנעולן רכב, או לפחות ככה מסבירים לנו. זה לא אומר שאנחנו תמיד מבינים את החשיבות שלו, או באילו מצבים הוא יתגלה כאדם הנכון במקום הנכון. כדי לעזור לכם להבין קצת יותר טוב, וגם לבחור מראש בעל מקצוע מהשורה הראשונה, לפניכם שלושה מצבים שבהם הוא בדיוק מי שתצטרכו.

כלים

 

פריצה לרכב הנעול

בעוד לרוב אנחנו מעדיפים להימנע מפריצות למכונית שלנו, יש מצבים שבהם זו הברירה היחידה. זה קורה בעיקר כשהמפתח נתקע ברכב או בתא המטען, ואין לנו שום יכולת להגיע אליו. מנעולן רכב יודע להיכנס פנימה בלי להסב נזק. הוא לא ישבור שמשה וגם לא ירסק את המנעול. עם ציוד מתאים, ניסיון רב ומקצועיות נטולת פשרות, מנעולן רכב הוא פורץ רכבים שאי אפשר בלעדיו.

שכפול או שחזור מפתחות

זה קורה, וזה בהחלט לגיטימי. אנחנו עשויים לאבד את המפתח, או שהוא ייעלם יחד עם התיק שנגנב במהלך בילוי או ברגע של חוסר תשומת לב. מנעולן רכב יודע לא רק להיכנס אל המכונית, אלא לשחזר את המפתחות, לרבות שחזור של האימובילייזר. בנוסף, וזהו נושא חשוב, הוא גם יוכל לסייע בשכפול המפתח. עם מפתחות רזרבים תוכלו לשמור עותקים בבית, במשרד או אצל חבר קרוב. כך תוכלו להיעזר במפתח שלכם בפעם הבאה שתינעלו מחוץ לרכב או אם תאבדו את העותק שקיים ברשותכם.

מנעולן רכב לטיפול בתקלות

תקלות שונות עשויות לצוץ מפעם לפעם. הקודן לא מגיב, מערכת הנעילה תקולה או שהמפתח מסרב לעשות את המצופה ממנו. מנעולן רכב שיודע מה הוא עושה, קיבל את ההסכמה ופועל באישור ועל פי החוק, יידע לעזור לכם במצבים הללו. עם ציוד מתקדם ועם ניסיון רב הוא זה שיוכל להחזיר אתכם אל הרכב ולאפשר לכם להמשיך במטלות שלכם כאילו דבר לא קרה. עם זאת, חשוב מאוד להקפיד מראש על בחירת מנעולן רכב מקצועי ובעל ניסיון, ואל תמהרו לבחור באדם שאתם לא לגמרי בטוחים בכישוריו. זכרו שהרכב שלכם יקר מאוד ללבכם ולכיסכם, וללא טיפול מקצועי ונאות אתם בהחלט עשויים למצוא את עצמכם עם מערכת נעילה לא יעילה או עם רכב פרוץ.