הבעל טוען בכתב התביעה לגירושין שהגיש באמצעות ב"כ  עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה לביה"ד הרבני האזורי בחיפה, כי, "רעייתו החלה להתעלם ממנו בחודשים האחרונים ובכל רגע פנוי, 'התעסקה' עם המכשיר הסלולארי...ובילתה שעות רבות בגלישה באינטרנט וכששאל אותה לפשר מעשיה,  השיבה כי היא מתעניינת בחדשות... מה שהתברר בהמשך כאתרי היכרויות..."

עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס
עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס

 

"חשדו של תושב הצפון כי רעייתו זה למעלה מ-20 שנה בוגדת בו, התעורר לאחר שהבחין כי רעייתו, שהיא עקרת בית החלה לאחרונה להיעדר לעיתים תכופות מהבית וכשהיא כבר הייתה בבית..., עסקה רוב הזמן  במכשיר הסלולארי...", טען ב"כ של הבעל עו"ד גיא אופיר בכתב התביעה לגירושין שהוגש לביה"ד הרבני האזורי בחיפה.

"זאת ועוד, כאשר הבעל, שאל את האישה, מדוע היא נעדרת מהבית לעיתים תכופות לרוב בשעות הערב, השיבה האישה כי היא  מעוניינת  לצאת לעבודה לאחר שנים רבות שבהן עסקה בגידול ילדיהם והיא הולכת בסך הכל לראיונות עבודה...", טען ב"כ של הבעל, עו"ד גיא אופיר והוסיף, "הבעל  שניסה בשלב מסוים לבדוק במכשיר הסלולארי של רעייתו לאיזה אתרים היא גולשת, גילה להפתעתו שאין ביכולתו לעשות זאת לנוכח העובדה  שפעולה זו הצריכה קוד...".

לפיכך, הבעל החליט לשכור שירותי  חוקר פרטי,  שהפתיע אותו עם מידע על כך שרעייתו גולשת באתרי היכרויות  וראיונות העבודה, התגלו כפגישות היכרות שקיימה האישה...

הבעל הפגוע דרש הסברים מרעייתו, אך זו טענה, כי, "בסך הכל ניסתה לסייע לחברותיה במציאת בני זוג... וכי לא הייתה לה כל כוונה לבגוד בבעלה...".

הבעל, שסרב להאמין לגרסתה של רעייתו, טוען באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, כי הקרע בינו לבין רעייתו איננו ניתן לגישור ולכן, הוא נאלץ להגיש את תביעת הגירושין ויתרה מכך על האישה לשאת גם בכל המשמעויות הכלכליות הכרוכות בכך.

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.