בניית קישורים היא אבן יסוד מרכזי בכל תהליך קידום אתרים אורגני seo, גם אם גוגל מנסה לתת את הרושם כאילו ישנו אסור באופן גורף להשתמש בבניית קישורים לשם קידום אתרים, הרי שהמציאות מראה אחרת.

כלים

 

כל מחקרי הרשת וכל מקדמי האתרים המובילים בארץ ובעולם מראים בבירור שבניית קישורים הוא תהליך חשוב ביותר לקידום אתרים.

בניית קישורים היא למעשה פרופיל הקישורים שנכנסים אליכם לאתר, למעשה ברוב המקרים ככל שהיות לכם יותר קישורים בכמה שיותר מילות מפתח מאתרים "חזקים" או מאתרים רלוונטים לתחום שבהם אתם עוסקים , כל האתר שלכם יקבל עדיפות מסויימת משאר האתרים שמתחרים על אותם מילות מפתח.

ישנה הדרך הקשה להשגת "קישורים" היא דרך החלפת מאמרים עם מקדמי אתרים \ בעלי אתרים אחרים, אך המינוס שאת בתמורה צריכים ל"שתול" מאמר מאותו אתר שאתם רוצים להחליף איתו "קישורים", החסרונות: לפעמים אופי המאמר לא מתאים לאתר שלכם, האתר שאתם מחליפים איתו לא חזק ומקודם כמותכם, והחלפה צולבת של קישורים עלולה לפגוע בקידום האתר, בנוסף לבזבוז זמן בהשגת אותם בעלי אתרים שמעוניינים, ישנם עוד אספקטים של זכויות יוצרים, אחריות משפטית ועוד..

הדרך הקלה ביותר היא רכישת מאמרים, בתשלום חד פעמי אתם "קונים" מאמרים באתרים שאתם מעוניינים , אם איזה מלל שאתם רוצים ובדרך כלל מדובר באתרים חזקים בומקודמים היטב, למעשה אתם קונים שטח נדל"ן באתר שבו אתם מפרסמים מה שאתם רוצים ( לפי תנאי האתר).

החברה הגדולה והוותיקה בארץ לבניית קישורים, היא חברת BUYPOST שמייצגת  רשימה ארוכה של אתרים המעוניינים למכור כתבות פרסומיות.

לפרטים נוספים: www.buypost.co.il