מסחטת מיצים טובה היא מצרך מבוקש בכל בית,  בעידן בו המודעות והצריכה לתזונה בריאה ומקיימת אין יותר טוב מלשתות כוס מלאה ועשירה בבריאות וויטמינים הנדרשים לקיומנו באורח חיים בריא ומקיים.

כלים
מסחטת מיץ
מסחטת מיץ

בענף המסחטות למיצים יש מגוון רחב ושיטות עבודה שונות כך שלא כל מסחטה עושה את העבודה כנדרש ולא תמיד המחיר משתלם. בענף זה קיים מבחר רב של דגמים מיצרנים שונים כגון יורום Hurom, דאבו Davo, אלה מסחטות הנחשבות כמקצועיות ועושות את העבודה בצורה יעילה תוך שמירה על ערכי התזונה ועל פעולות עבודה שקטות וקלות להפעלה.

בעולם תחרותי זה ישנה אמירה " שהזול הוא היקר ". השוק פרוץ וקיימים בו הרבה דגמים של מסחטות מיצים באיכות נמוכה. מסחטת מיצים כזו תייצר לכם מיץ באיכות לא טובה, המיץ לא יצא צלול, ויהיו הרבה חתיכות ירק או פרי בתוכו. בנוסף, במסחטה באיכות לא טובה גם איכות הרכיבים נמוכה והיא תחזיק הרבה פחות מעמד ממסחטות מיצים אחרות.

כאשר קונים מסחטת מיצים ביתית חשוב מאוד לרכוש מסחטת מיצים איכותית ומשתלמת אז נשאלת השאלה כיצד נבחר את המסחטה המשתלמת?

הרבה חברות ישראליות מייבאות מסחטות מכל מיני מדינות ולעיתים משתמשות בשם מותג של פירמה בינלאומית ידועה. במצבים כאלה יש לבדוק מיהו היצרן? מה ארץ היצור? ומי נותן שירות למסחטה במקרה של תקלה? חשוב גם לדעת אם החברה הישראלית הינה היבואנית הרשמית של אותה המסחטה. לדוגמה: מסחטת יורום הנחשבת למסחטה איכותית מהמובילות בעולם מיובאת בלעדית על ידי חברת OIG הישראלית. ואם תתקלו במסחטה זו במקומות אחרים תבינו מיד שלא מדובר באותו המוצר.

דור אלפא HUROM ALPHA H 25

מסחטה איטית זו בעצם ההתפתחות החדשה בעולם המסחטות. כל עוד מצוין שמדובר בפעולת סחיטה איטית, הרי שנשמרים כל הערכים התזונתיים של מרכיבי המזון ואין סדר חשיבות לסוגי שונים של מהירויות. לכן בבחירת מסחטה איטית כל עוד היא עומדת בקריטריון הרי שהיא משתלמת ואין חשיבות  למסחטה כזו או אחרת.

אמנם רובנו לא אנשים טכניים, אך הצצה קלה לתוך גוף המכשיר ולבורג הסחיטה ואפילו עיון קצר במפרט הטכני מיד יביא אותנו להחלטה אם המסחטה אכן יעילה ושומרת על ערכי התזונה הנכונים של המזון אותו אנו סוחטים. במילים אחרות כל רכיב מתכתי הבא במגע עם המזון בזמן פעולת המסחטה, יגרום לחמצון המזון ולאיבוד מערכיו התזונתיים.

מאחר ומסחטות מיצים נחשבות למוצר בסיסי במטבח הבריא שלנו חשוב לבחור את המסחטה הנכונה והמשתלמת ביותר ובעיקר שעונה על הצרכים שלנו.

מסחטות כמו של חברת HUROM או DAVO , נחשבות כמסחטות איכותיות, שקטות, בעלות פעולת סחיטה איטית, רכיבים ידידותיים לסביבה, ובעיקר שומרים על הערכים התזונתיים של המזון הנסחט. אמנם מחירם יקר יחסית למתחרים בשוק אך הערך המוסף שאתם מקבלים ברכישת מסחטות כאלה הוא גדול מאד ובסופו של דבר הכי משתלם.

עכשיו נותר לכם היכנס לחנות או לאתר ולבחור את המסחטה הכי משתלמת והעונה על הצרכים שלכם מכל הבחינות ובעיקר ליהנות מאורח חיים בריא.