בית המשפט לענייני משפחה בחיפה  נענה לבקשתה של תושבת הצפון באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה להוציא צו המחייב את הרשמתם של שלושת ילדיהם הקטינים של בני הזוג שהתגרשו לאחרונה לצהרון ואף חייב את הבעל  לשאת במשותף בעלויות הכרוכות בכך, לאחר שזה התנגד וטען כי יש לראות בהרשמה לצהרון כמותרות...

 

בני זוג, תושבי הצפון, ניהלו בשנה האחרונה קרב גירושין מכוער, לאחר שהבעל שנטש את הבית לטובת אישה אחרת... החל לטעון כי גרושתו,  שבבעלותה עסק משגשג הינה אישה אמידה המסוגלת לכלכל לבדה את הוצאת המשפחה ואילו הוא שכיר שאין ביכולתו אף להשתתף בחלוקה שווה בהוצאות המשפחה...האישה לשעבר, שכרה את שירותיו של  עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה על מנת לסכל את כוונתו של האקס  לגרום לכך שהיא תישא לבדה בנטל הכלכלי של המשפחה.

ב"כ של התובעת, עו"ד גיא אופיר, טען כי, "הבעל לשעבר אף הגדיל ועשה לאחרונה, ככל שהתקרבה פתיחת שנת הלימודים החדשה, כשהודיע לגרושתו כי לנוכח העובדה שהוא שכיר, לא יהיה ביכולתו לשאת במשותף איתה בהוצאות שהותם של ילדיהם הקטינים בצהרון בגני הילדים ובבית הספר שהם בעיניו בבחינת מותרות...טענה מופרכת וקנטרנית לאור העובדה שהבעל לשעבר נהנה משכר חודשי גבוה וכי כל רצונו לפגוע בגרושתו ולהסב לה נזקים כלכליים".

ב"כ של האישה, עו"ד גיא אופיר, ביקש מביהמ"ש לדחות על הסף את רצונו של הבעל לחייב את האישה  שהינה כאמור בעלת עסק עצמאי לטפל בילדים בשעות הצהריים ולהותיר את ניהול העסק בידי צוות העובדים..., "לנוכח החשש שעלול להיגרם לה נזק בלתי הפיך עם לקוחותיה במידה והיא לא תהיה איתם בקשרי עבודה גם במשך שעות הצהריים ממועד חזרתם של הילדים ממערכת החינוך...".

"זאת ועוד", טען ב"כ של האישה עו"ד גיא אופיר, "כל רצונו של הבעל להסב עוד נזק לגרושתו שאותה נטש בצורה מכוערת לטובתה של אישה אחרת בגלל שזו - גרושתו,  ממשיכה לנהל ביד רמה את בית העסק שבבעלותה דבר שהוא לצנינים בעיניו של הבעל לשעבר...".

ביהמ"ש לענייני משפחה בחיפה, דחה כאמור מכל וכל את טיעוניו של הבעל לשעבר וחייב אותו לשאת במשותף בעלויות החודשיות הנדרשות לצורך שהותם של הילדים בצהרון.

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.