ברוך השם אתם בריאים טפו טפו.. ולא מרבים לבקר את הרופא, אבל בכל זאת מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע ולקבל את הכלים הנכונים לניהול בריאותי של כל בני הבית. בדיוק לשם כך הקימה "מאוחדת" את המערך לקידום הבריאות, קידום בריאות הוא תהליך המאפשר לאנשים להגביר את השליטה על בריאותם ולשפרה.

כלים
לחיות נכון עם סדנאות הבריאות של "מאוחדת"
לחיות נכון עם סדנאות הבריאות של "מאוחדת"

 

"ייעודו של התהליך" מסבירים ב"מאוחדת" "הוא הגשמת מלוא הפוטנציאל הבריאותי של כל אדם, בטווח המצבים שבין הבריאות לחולי. מערך קידום בריאות של מאוחדת שוקד על העלאת המודעות של המבוטחים בכל הנוגע לקידום בריאותם, באמצעים רבים וביניהם מגוון סדנאות בתחומים רבים".

מאוחדת מציעה לכם מגוון סדנאות, מתוכן תוכלו לבחור את אלה שעונות על צרכיכם האישיים - ויהפכו את חייכם לנעימים, בריאים ומהנים יותר. בין התחומים: הריון ולידה, הכנה ללידה , ייעוץ הנקה תינוקות וילדים, עיסוי תינוקת, הכנה לכיתה א', לגדול בריא, לישון בריא, מובילים בהורות, נעים לנוע, התעמלות לגיל הרך, מדברים עם קטנטנים, מבוגרים, החייאה ועזרה ראשונה, גמילה מעישון - מפגשים קבוצתיים, הרזייה ותזונה נכונה, ליווי בניהול סכרת, ליווי בתהליכי, פריון, התעמלות בריאותית, פילאטיס, פלדנקרייז, התעמלות בונת עצם.

להרשמה לסדנאות יש ליצור קשר עם מרפאת מאוחדת הקרובה למקום מגורייך או באמצעות המוקד הארצי של מאוחדת: *3833 מכל טלפון.