לאחר שזכה ברוב מוחץ וחסר תקדים 1:40 בבחירות בסקטור המנהליים  הגדול ביותר בוועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון,  אילן פנחס יהיה היו"ר הבא של ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון. אילן פנחס, ייבחר באופן רשמי לתפקיד היו"ר  בישיבת מועצת ארגון העובדים הצפוני שתתקיים ביום ב', ה-25 בספטמבר. פנחס, "בכוונתי להיות יו"ר וועד העובדים של כולם - של כל הסקטורים בחברה ואפעל לאיחוד השורות. אנחנו נהיה וועד חזק ומלוכד!".  אילן פנחס יחליף בתפקיד את יעקב דבידה שהודיע לאחרונה על פרישתו לאחר שתי קדנציות

כלים
היו''ר הבא של ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון צילום- ראובן כהן
היו''ר הבא של ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון צילום- ראובן כהן

 

להחזיר את הועד לעובדים. אילן פנחס, בן 53, תושב קרית ביאליק, חבר בארגון העובדים במשך 13 שנה, מתוכן שתי קדנציות כחבר המזכירות הארצית, אמר לאחר בחירתו, "באתי להחזיר את הועד לעובדים! בכוונתי להוביל ועד עובדים חזק, שידאג לביטחון התעסוקתי של  עובדי החברה, באחדות השורות ושילוב הזרועות של כל הסקטורים".

היו"ר הבא של ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון אילן פנחס אמר עוד, "הוועד בראשותי, יפעל באופן רציף ובשקיפות מלאה ויוביל תכנית אסטרטגית ארוכת טווח מתוך דאגה לאופק תעסוקתי של דור ג' וד' והגדלת השכר הפנסיוני לכל העובדים".

בשלב זה ועד בחירתו באופן רשמי ופורמאלי כיו"ר ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון על ידי מועדת העובדים שתתכנס ב-25 בספטמבר, היו"ר המיועד אילן פנחס לא מעוניין להתראיין, אך עם כניסתו לתפקיד בכוונתו להציג בפני כלי התקשורת את מטרות הוועד בראשותו.