אם שמעתם לא פעם את המושג "סאמר סקול" ואתם רוצים להבין יותר אודותיו - חשוב שתקראו את הכתבה הבאה.

סאמר סקול הוא מחנה קיץ שמתקיים בדרך כלל בארצות הברית או בלונדון, ובו ילדים בגילאי 10 עד גילאי 18 נוסעים לחו"ל למשך שבועיים, תוך שהם לומדים אנגלית בשעות הבוקר, ולאחר מכן יוצאים לשלל בילויים וטיולים באזור.

כלים
סאמר סקול
סאמר סקול

 

 רגע לפני שההרשמה לסאמר סקול 2018 מתחילה ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת  על מנת שתוכלו לבחור את המחנה המתאים לילדים שלכם.

לאן יוצאים – ראשית כל עליכם לברר מהם היעדים לסאמר סקול שאתם שולחים אליו את הילדים שלכם. כיום ישנם מגוון יעדים בארצות הברית, ביניהם: ניו יורק, שיקאגו, קליפורניה ועוד, כמו גם לונדון שבאנגליה, ולכן חשוב להחליט ולדעת איפה בדיוק מתקיים המחנה.

מחנה קיץ טוב מתקיים בקולג'ים יוקרתיים ביעד שבו ילדכם ישהה, תוך שהלינה מתקיימת בבית מלון מעולה.

גילאי הילדים – סאמר סקול מתאים כפי שהזכרנו לגילאי 10 עד 18. עם זאת חשוב להבין מהו טווח הגילאים בקבוצה הספציפית שאליה מצטרף ילדכם, וזאת כדי לוודא כי הקבוצה מכילה את טווחי הגילאים של ילדכם.

תאריך היציאה וזמן מחנה קיץ משוער – מחנה קיץ הוא סוג של קייטנה לימודית שמתרחשת בדרך כלל בחופש הגדול. וודאו את תאריכי היציאה ותאריכי החזרה ממחנה הקיץ, ובדקו כי הוא קורה בחודשי החופש ולא בזמן הלימודים.

מחירי הסאמר סקול – בצעו השוואת מחירים למחנה הקיץ. מחירי הסאמר סקול משתנים וזאת בשל היעד, עלות הטיסות, והחברות שמארגנות את הטיול. כיום ישנן מגוון חברות שמארגנות טיולי סאמר סקול, ולכן השוואת מחירים לא תזיק, והיא יכולה לסייע לכם בבחירת העסקה המשתלמת מכל.

תכנית הלימודים – חשוב לבדוק את תכנית הלימודים של מחנה הקיץ. נסו להבין כמה שעות לימוד אנגלית יקבל ילדכם במשך השהות בחו"ל, ומתי הקבוצה יוצאת לפעילויות השונות ביעד איליו היא נוסעים. וודאו שילדים שלכם ילמדו לשפר את האנגלית שלהם דרך שיחות, מוזיקה, משחקי תפקידים בין הילדים, ולימוד שוטף וטוב יותר של השפה האנגלית.

תכנית הזמן הפנוי – עוד חשוב לבדוק מה מתוכנן לילדים בזמן הפנוי. בדקו שמדובר בפעילויות מעשירות כמו ביקור באתרי מורשת, יציאה למסעדות, לתיאטרון, פעילויות ספורטיביות, טיולים באתרי תיירות מפורסמים ועוד.

ליווי ואבטחה – חשוב לשים דגש על ליווי ואבטחה של ילדכם. בדקו כמה מדריכים ישנם בטיול הספציפי שאיליו תרשמו את ילדכם, וודאו כי ישנם מאבטחים ששומרים על הילדים.

גיבוש לפני הנסיעה – בדרך כלל קבוצות שיוצאות לסאמר סקול חייבות בגיבוש לפני הטיסה לחו"ל. וודאו כי ישנו גיבוש שבאמצעותו ילדכם ידע עם מי הוא נוסע, ויוכל לרכוש חברים חדשים כבר לפני הטיסה הלוך אל היעד.

לסיכום, יציאה למחנה קיץ הינה חוויה מדהימה שבאמצעותה יכול ילדכם להכיר ילדים מכל העולם, להתגבש עם חברים חדשים, וחשוב מכל - ללמוד אנגלית בדרך כיפית במיוחד.