אם עד לפני שנים ספורות בלבד ידענו כי האוכל החלבי זה האוכל אותו אנחנו יכולים להגיש לכל היותר בארוחת הערב המשפחתית הרי שכיום כולנו כבר יודעים כי האוכל החלבי יכול להיות טוב ומיוחד הרבה יותר מהאוכל הבשרי ובכלל רבים יעדיפו את הגיוון שבאוכל החלבי.

כלים

כאשר מדובר בשבת חתן ניתן בהחלט לבחור בקייטרינג חלבי לאחת מהארוחות כמו לדוגמא  בליל שבת או בקידוש של שבת בבוקר וכך ליהנות מגיוון ומריענון  של הטעמים והארוחות.

הולכים על קייטרינג חלבי או מגשי אירוח זולים  לשבת חתן ונהנים מאירוע טעים ומפנק באופן מיוחד.

היו זמנים אשר בהם האוכל החלבי נחשב לאוכל פשוט ואפילו עלוב. מדובר היה באוכל אשר אותו אכלנו בבית לארוחת הערב. אך כיום, עם הזמן שחלף אנחנו עדים לכך כי אירועים רבים נערכים על טהרת המנות החלביות כאשר מדובר במנות גורמה מושקעות וטעימות באופן מיוחד.

הזמן שעובר עושה רק טוב עם הקייטרינג החלבי כי המנות הולכות ומשתבחות, הולכות ומשתדרגות ומקבלות טעמים חדשים ושילובים מעניינים כאשר ניתן היום לערוך אירועים חלביים שיכללו מנות גורמה מפתיעות החל ממנת הפתיחה וכלה במנת הקינוח.

קייטרינג חלבי לשבת חתן ומגשי אירוח זולים  – למה זה כל כך מומלץ?

אז אם בכל אירוע ניתן לגוון ולהחליט שהולכים על קייטרינג חלבי הרי שכאשר מדובר בשבת חתן הרי ששם מדובר באירוע הכולל שלוש ארוחות בדרך כל ואם נערוך גם קידוש בשבת בבוקר לפני סעודת השבת הרי שמדובר למעשה בארבעה אירועים שונים. שם מומלץ מאוד לגוון עם התפריט ולבחור בארוחה אחת או שתיים שיהיו על טהרת החלבי.

חשוב לתכנן נכון את סדר הארוחות על מנת שיהיה פסק זמן בין הארוחה החלבית לבשרית. על כן כדאי לבחור בארוחת ליל שבת שתהיה חלבית או את הקידוש של בוקר יום השבת כך שאת ארוחת הצהריים של יום השבת ניתן יהיה להכין כארוחה בשרית.

אם תבחרו בארוחה חלבית לשבת החתן תיהנו מאירוע הרבה יותר מיוחד ומקורי שעדיין לא כל כך נפוץ במחוזותינו ועל כן הוא יהפוך לאירוע בלתי נשכח עבור כל המשתתפים.