אנחנו תמיד מחפשים דרכים יצירתיות להגדיל הכנסות, וכדי לעשות את זה אנחנו מנסים לזהות את צרכי הלקוחות שלנו – ואת האופן שבו נוכל לעזור להם. אם יש צורך אחד בסיסי שיזמים רבים זיהו לאורך השנים זהו הצורך בשמירה על ניקיון הרכב. כולנו, בין אם אנחנו מחזיקים רכב לשימוש פרטי או לצורך עסקי, רוצים לשמור על מכונית מבריקה ויפה. אם כן, זה לא באמת מפתיע שעמדות שטיפת רכב הפכו למבוקשות מאוד וגם לנפוצות למדי. אם אתם שוקלים להצטרף לטרנד הזה ולהרוויח מתחום אטרקטיבי במיוחד, יש דבר אחד שאתם ממש לא יכולים לוותר עליו, והוא כנראה לא יפתיע אתכם.

כלים

 

מכונת השטיפה שתעשה את העבודה

כשאתם מתכננים הקמתה של עמדת שטיפת מכוניות הפריט המרכזי והחשוב מכל הוא, כמובן, המכשיר שיעשה את העבודה ויחסוך לכם את הצורך לקרצף ולשפשף את הפח מכל פינה וזווית אפשרית. מכונת שטיפה לרכב פועלת למעשה על לחץ מים גבוה מאוד, וכך היא מאפשרת לכם להשיג את המטרה המבוקשת בלי להתאמץ או לעבוד קשה מדי. כדי להבטיח תוצאה איכותית באמת רצוי לבחור מכונת שטיפה מקצועית ומתקדמת של קרצ'ר שלדן, המתמחה בפיתוח וייצור מכונות מהסוג הזה בדיוק, ולטובת העסק שלכם.

נושאים שכדאי לבדוק מראש

רגע לפני שאתם מקבלים החלטה ורוכשים מכונת שטיפה לרכב יש כמה פרטים קטנים וטכניים שרצוי לבדוק. כדי לעזור לכם לעשות את זה נכון, הנה שלוש נקודות למחשבה:

(1)    לחץ המכונה. לצד מכונות השטיפה המקצועיות קיימות היום גם מכונות המותאמות לשימוש ביתי, וחשוב להבדיל ביניהן, בטח אם יש לכם כוונה לספק שירות איכותי למספר רב של לקוחות שיגיעו אליכם מדי יום. אם כן, ודאו שאתם בוחרים מכונת שטיפה בלחץ גבוה, כאשר מכשיר שטיפה ביתי פועל בלחץ של כ-100 עד 120 בר אבל מכשיר תעשייתי יעבוד חזק הרבה יותר.

(2)    רצף השימוש. מכשיר מקצועי ותעשייתי יעבוד זמן ממושך הרבה יותר, בלי צורך בהפסקות שינטרלו את העבודה ויפגעו ביכולת שלכם לתת שירות.

(3)    עוצמה. זה כנראה לא יפתיע אתכם, אבל זה בהחלט אחד המאפיינים המרכזיים ביותר. מכונת שטיפה עוצמתית  היא קריטית להיקף העבודה שאתם צופים, ומכונה בעוצמה נמוכה תתאים בעיקר למי שמסתפק בפתרון ביתי פשוט.

עם שלושת הנושאים הללו במרכז ועם חברה מקצועית המתמחה בייצור ושיווק מכונות שטיפה ופתרונות תעשייתיים נוספים כמו קרצ'ר שלדן, אתם בהחלט בדרך הנכונה.