לצד עסקים רבים שמציעים שירותים ומוצרים בלתי מוחשיים אחרים פועלים לא מעט עסקים שמציעים מוצרים פיזיים, בין אם מדובר בחנויות אופנה והנעלה, מוצרי מזון, צעצועים, ריהוט לבית או מוצרי טכנולוגיה. מותגים מובילים ועסקים קטנים שסל המוצרים שלהם כולל אחד מאלה (או אינסוף חלופות אחרות) מתלבטים לא פעם בין אתר אינטרנט תדמיתי לבין חנות אינטרנטית. האם עדיף להקים אתר שיספק מידע על העסק בלבד, או דווקא פתרון שיאפשר ללקוחות לבצע רכישה כאן ועכשיו? התשובה דווקא לא תמיד פשוטה כמו שאולי נדמה לכם.

כלים

 

 

אתר תדמיתי – מה הוא עושה?

נתחיל בכמה הגדרות בסיסיות שיעזרו לנו להבין את שתי החלופות הללו קצת יותר טוב. אתר אינטרנט תדמיתי הוא למעשה אתר שמספק ללקוחות שלכם מידע אבל לא מאפשר להם לבצע פעולה ממשית, למעט השארת הודעה או יצירת קשר באמצעות טלפון ומייל. בניית אתר אינטרנט מספקת המון יתרונות ובניהול נכון הוא יכול להגביר את הנוכחות הדיגיטלית ולמשוך קהל, ואם תקפידו לייצר תוכן אטרקטיבי ומעניין לאורך זמן הלקוחות שלכם גם ימשיכו לחזור, יכירו אתכם טוב יותר וירצו לקבל את השירות או המוצר שלכם. למידע נוסף: http://www.seo-tip.co.il/בניית-אתר-אינטרנט/

בצד השני – חנות אינטרנטית

אם אתם חוששים שהלקוחות ייעלמו בחזרה אל מצולות גוגל וישוטו לעבר המתחרים שלכם, חנות אינטרנטית היא דרך מעולה לסגור עסקה כאן ועכשיו. הלקוח כבר נכנס לבית העסק הווירטואלי, הסתקרן, עבר בין המדפים (או עמודי התוכן) וראה כי טוב. אם תוכלו לאפשר לו לרכוש את המוצר כשהוא עדיין נלהב וסקרן, תוכלו לשפר את סיכויי הרכישה. יתרה מכך, הלקוח הזה עשוי להיות לקוח שלא הייתם מגיעים אליו אחרת. אם חנות הבגדים הקטנה שלכם בגבעתיים מושכת אליה את דיירי הרחובות הסמוכים בלבד, החנות האינטרנטית תאפשר לכם להגיע גם ללקוחות בתל אביב, ברמת גן, בפתח תקווה ואפילו בירושלים. בהנחה שיש לכם שירות משלוחים הולם, כמובן.

לעשות את זה נכון

בין אם אתם מתכננים לבנות אתר אינטרנט תדמיתי או להקים חנות אינטרנטית מרשימה ומעוצבת, ודאו שאתם נעזרים בחברה מקצועית ואמינה לניהול התהליך הזה. חברת בניית אתרים תלווה אתכם לכל אורך הדרך ותאפשר לכם לנהל את התהליך כולו בצורה הטובה ביותר. קביעת מבנה האתר, בחירת התבנית המתאימה, ביצוע התאמות לעיצוב ולמראה בית העסק הווירטואלי, ניהול ועריכת התוכן וכמובן – קידום האתר במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. רק כך תגיעו אל הלקוחות ותגדילו את ההכנסות, ובעיקר את שורת הרווח.